Thursday, August 28, 2014

Kujunda oma tossud ise (66/100)

Hetkel on küll selline tunne nagu oleksin viimased päevad kuskil vati sees veetnud. Põhitegevused on magamine, söömine ja lisaks seriaalide vaatamine. Ma varasemalt olin üsna suur seriaalisõltlane ehk kui avastasin mõne ägeda uue sarja, ei lõpetanud ma enne kui kõik hooajad olid läbi vaadatud. Ühel hetkel mõistsin, et see võtab liiga palju aega ja unetunnid jäävad ka lühikeseks ning seetõttu otsustasin mitte alustada millegi uue vaatamist. Viimasel ajal avastasin aga, et jõusaalis kardiot tehes läheb aeg lennates kui Ipadist midagi mõnusat vaadata ja ka haige olles, on see üks mõnus tegevus.

Üks teine lahe asi on Nike USA kodulehel, kus on võimalik kujundada endale meelepärased tossud ning need seejärel osta. Muidugi on antud teatud mustrid ja kavandid ette, kuid kõik detailide värvid saab ise paika panna. Valida on teatud jalanõude mudelite vahel, mida saab kujundada ning lisaks on võimalik lisada ka enda lühike tekst tossude paelte juures olevale alale (ei tea mis selle täpne nimetus on). Olen juba proovinud igasugu erinevaid variante ning väga äge oleks ju käia trennis jalanõudega, mis on täpselt enda maitse järgi ning unikaalsed. Hinna poolest ei ole tegelikult kallid (eriti võrreldes Eesti poes müüdavatega), kuid kahjuks nad Eestisse ei saada. Ühesõnaga kes ei taha end liigselt ärritada, siis ärge minge katsetama :) Kui mul mõni tuttav lähiajal peaks USAst Eestisse tulema, siis kaalun küll ühe paari tellimist. Arvestama peab ainult, et nende valmimiseks võiba ega minna kuni 4 nädalat. Sarnane võimalus on olemas vist ka Adidasel, aga ma olen lihtsalt juba kauaaegne Nike jalanõude fänn.



Lihtsalt üks variante

No comments:

Post a Comment