Saturday, August 16, 2014

Mõtted enne ööjooksu (56/100)

Ja käes ongi laupäev ehk täna õhtul pean võtma suuna Rakvere poole ja "väikse jooksu tegema". Tegelikult ma pole kunagi täpselt poolmaratoni distantsi jooksnud, sest SEB Tartu Jooksumaraton oli 23.4 km pikk. Ühesõnaga võin ma end lohutada, et seekord on vaja vähem joosta.

Tänaseks olen enam-vähem eelmiste päevade pidustustest taastunud. Pulm oli väga ilus ning lõbus. Algas natuke kaootiliselt. Nimelt otsustasin üsna viimasel hetkel ikkagi juuksurisse minna soengut tegema. Sealt väljusin aga lihtsalt kohutava väljanägemisega. Siimu esimene lause oli ka "kole". Koju jõudes ei jäänudki muud üle kui mõne minuti jooksul soeng lahti kiskuda ja ise midagi uut asemele teha. Päris rahule ei jäänud, aga palju parem ikka kui enne. Pärast pulmi kuulsin, et sama saatus oli veel päris paljudel teistelgi neidudel. Ilm vedas küll veidi alt, aga see ei takistanud suurepärase peo pidamist. Koht oli ise väga äge - ilusa vaatega järvele ja Lõuna-Eesti rohelisele maastikule. Pruudi ilust ma ei hakka üldse rääkimagi eksju. :) Tantsitud sai ka korralikult ning reede hommikuks oli küll selline väsimustunne, et mõtlesin, et kui nüüd tänaseks välja ei puhka, siis minust küll jooksjat pole. 

Päev puhkust õnneks aitas, õhtul oli küll veel väike grillimine, aga läksime üsna varakult koju. Alustasin eile ka natuke süsivesikute varustamisega ja täna on ka plaanis veel energiat koguda. Natuke kahtlen, et mida täna veel süüa, sest jooks on alles täitsa hilja õhtul. Ilm on vist pigem jahedapoolne, aga mulle sobib - ei pea kartma kuuma päikese käes sulamist. Ma veel õudusega mõtlen Olümpiajooksu peale. Jooksmiseks eelistan igal juhul jahedamat ilma. Igaljuhul ootan täitsa põnevusega, mingit närvi sees pole. Edu kõigile tänastele jooksjatele ja kohtume rajal! 

2 comments:

  1. Igaljuhul kui mina sind vilksamisi lõunakas nägin olid sa küll väga kaunis :) Ilmselt siis sinu tehtud soenguga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piilusid salaja jah :D Aga see oli jah juba parandatud versioon. :)

      Delete