Thursday, August 21, 2014

Neljapäeva toidupäevik (61/100)

Kuigi jõusaalist ja raskemast trennist oli täna puhkus, oli sellest hoolimata üsna tegus päev, mis täitsa ära väsitas. Hommikul kell 8 nagu ikka olid silmad lahti ja uni kadunud.

Hommikusöök - 08.30

Hommikusöögiks oli mehine kaerahelbepuder kodujuustu ja maapähklivõiga. Kõht sai isegi natuke rohkem kui täis.


  • Puder: kaerahelbed piima, vee ja munavalgega; peal murakamoosiga kodujuust ja maapähklivõi
  • Piimakohv

Lõunasöök - 13.00

Päeva esimeses pooles oli natuke tööalaseid asjatoimetusi ja tutvusin tulevase ametiga. Koju jõudes tegin panniroa tüüpi söögi külmkapis leiduvast. Ostsin Hauka laadalt erinevaid maitseaineid, mida nüüd katsetan. Siiamaani olen täitsa rahule jäänud. Üldiselt olen üsna väike erinevate maitsetega katsetaja, mistõttu üritan nüüd natuke loovam olla.



  • Panniroog: kanahakkliha, porgandi ribad, hapukurgi tükid, ananassitükid
  • Praetud türgi oad
  • Kodujuust avokaadoga

Päeva teises pooles käisime Viimsi SPAs veemõnusid nautimas. Üldiselt koht väga head muljet ei jätnud - kuidagi räpane ja ülerahvastatud tundus. Olen varasemalt kuulnud palju positiivset, mistõttu olid ootused kõrgemad ka.  Pärast ujumist läksime otse kinno. Õnneks oli mul kaasas üks šokolaadi valgujook, mille jõin vahepalaks.

Õhtusöök - 20.00

Pärast kino võtsime lemmikkohast - Järve Keskuse Sushi Cafest sushi, mida nautisin kodus koos kohviga. Lisaks sõin veel ära oma pooliku Questbari.




Õhtusnäkk - 22.00

Õhtul sõin veel Kreeka jogurtit (Katharos - minu lemmik ja müüakse ainult Selveris) mango, külmutatud mustikate ja kookoshelvestega. Olin juba unustanud kui hea see olla võib.



No comments:

Post a Comment