Saturday, August 2, 2014

Täielik puhkus (46/100)

Puhkus on kaalulangetamisel või lihaste kasvatamisel sama oluline kui trenn ja toitumine. Mul on tavaks kujunenud, et laupäeval ma trenni ei tee ja veedan selle pere või sõprade ringis. Alati pärast puhkepäeva tunnen end kohe palju erksama ja energilisemana. Laupäevaks on organism jõudnud sellisesse astmesse, kus ta kohe nõuab taastumist. Paar nädalat tagasi pidin sundolukorras (blogijate kokkutulek) siiski raskema treeningu tegema, mis maksis mulle kätte veel terve järgmise nädala. 

Tänase päeva olengi veetnud Saaremaal sõprade suvilas grillides, rannatades ja lihtsalt nautides. Polegi vaja kuskile kaugele välisriiki lennata, kui samasugust kvaliteetaega saab veeta ka kodumaal enda lähedastega. Ma lihtsalt armastan  suvegrillimisi ja mõnusaid õhtuid. Sellest tundsingi kõige rohkem Austraalias puudust ja mul on hea meel, et lõpuks üle mitme aasta on seda võimalus nautida. 


No comments:

Post a Comment