Friday, March 21, 2014

Aeg tegutsemiseks

Nonii pole ammu kirjutanud ja põhjus lihtne - elu on lõpuks liikuma hakanud ja asjat tahavad tegemist. Usun, et võin öelda, et olen lõpuks terveks saanud. Kuigi pean järgmise nädala lõpus veel kopsuarsti juures igaks juhuks ära käima, sest varem lihtsalt aega sinna saada polnud võimalik. Kõik märgid haigusest on nüüdseks juba mõnda aega kadunud ja loodan, et sellega on nüüd ühel pool. 

Aeg on hakata jälle aktiivseks. Sel nädalal olen teinud ka juba üsna korralikke trenne. Kui mainisin, et alustasin vaikselt juba eelmisel nädalal, siis nüüd võib öelda, et olen tagasi. Hea uudis on see, et vastupidavus on üsna samal tasemel, natuke kurvem aga et jõudu on ikka küll palju-palju vähemaks jäänud. Juba soojendusraskusega on mõnda harjutust üsna väsitav lõpuni teha. Aga analüüsides nüüd oma varasemaid trenne, olen leidnud üsna mitmeid vigu ja kavatsen hetkel keskenduda rohkem korrektsele tehnikale kui suurtele raskustele. Küll need ka ajapikku tulevad ning kindlasti on rohkem kasu korraliku tehnika ja väiksema raskuse treenimisest kui vastupidi. 

Tegelikult on vahepeal olnud palju mõtteid ja sündmusi, millest kirjutada, aga kuna nädalavahetuseti olen hõivatud olnud enda koolitamisega ning nädala sees ülikoolitegemistega, on iga vaba hetk sisustatud. Päris hea vaheldus pärast kolme nädalat kodus istumist. Varsti räägin juba täpsemalt oma tegemistest. Olge terved, tehke trenni ja nautige kevadet! 



No comments:

Post a Comment