Monday, September 8, 2014

Teine seminar (74/100)

Laupäeval külastasin taaskord ühte toredat üritust - toimus bikini fitness seminar "lava eri". Registreerisin sinna juba eelmisel korral soodushinnaga ning ootusärevus oli päris suur. Seekord oli natuke vähem jube selles mõttes, et teadsin juba natuke, mida oodata ning lisaks olid ka mõned tuttavad näod. Sisuliselt polegi seal midagi hirmsat, aga lihtsalt alati ikka mõtlen, et paljud on seal juba võistlevad sportlased ning siis tunnen end jälle nii algajana. Tegelikult  oli inimesi väga erinevaid - nii kogenud kui ka täiesti algajaid. 

Enne algust saime igasugust nänni - pudeleid, ajakirja ja kalorivaba šokolaadikastme, mida ma veel proovinud pole. Alustasime 50-minutilise ringtreeningu tüüpi trenniga, mida viis läbi Egle Eller-Nabi. Palju hüppeid, kätekõverdusi, kükke jms. Kuna ma pole ammu väga intensiivseid ja kõrge pulsiga trenne teinud, oli isegi üsna raske ja võttis täitsa võhmale. Vahelduseks oli väga hea ja jäin rahule. Seejärel oli väike paus pesemiseks-söömiseks ning suundusime seminariruumi, kus oli loeng toidulisanditest ja toitumisest. Pärast seda tutvustas Kairit Tuhkanen, kes on Egle meigikuntsnik,  natuke lavameigi põhialuseid ja jagas mõned õpetussõnad. Mõlemad loengud olid põnevad ja midagi uut sai vast kõrva taha pandud. Samal ajal oli meil võimalus teha endale erinevaid uusi valgujooke, mida müüakse Mybodys. Ma olin positiivselt üllatanud, sest maitsesid tõesti hästi - paremini kui need, mida senimaani proovinud olen.

Viimane osa oli see kõige "jubedam" ehk poseerimine. Proovisime korra põhipoosid läbi ning seejärel jaotati inimesed viiesteks gruppideks vastavalt tasemele ning pikkusele. Esmalt poseerisime niisama gruppide kaupa ning pärast filmiti see ka üles. Mul oli algul natuke imelik, sest nii öelda kaamerameheks oli mu enda treener... :D Lisaks piilus juhuslikult ukse vahel sisse ka mu tulevane ülemus (õnneks ta siiski mind ei näinud). Tegelikult on mõlemad muhedad tüübid, niiet sain kähku oma põdemisest üle. Pean tõdema, et seekord tundsin end juba natuke vabamalt kui eelmisel seminaril. Eks see poseerimine ongi üks suur praktika ja harjutamine ning mina kindlasti poleks nõus lavale minema nii, et ei tunne end kindlalt ja lähen sinna niisama "nalja tegema". Pärast seda näidati kõiki videosid ekraanil ning Aire Lossman, kes on rahvusvaheline kohtunik, ütles oma arvamuse kohtuniku silmade läbi ehk mis on hästi ja mida parandada. Minu arvates oli see osa just väga kasulik, kuna saime veidi aimu, mida kohtunikud hindavad ja vaatavad. Kellegile midagi otseseltbhalvasti ei öeldud, vaid lihtsalt suunati tähelepanu, et ilma harjutamata pole mõtet lavale minna. Hiljem kuulsin, et paljudele see osa väga ei meeldinud...Nojaa, minu meelest pole see väga ala, mida harrastada, kui kriitikat ei talu. Parem on seda saada praegu, kui pärast lavale minemist. Ma sain päris head tagasisidet ning öeldi, et samas vaimus jätkaks! 

Õhtul oli veel väike afterparty Butterflys, kus Egle fitness-tüdrukud tutvustasid Soome disaineri Biancaneve treeningriideid ja bikiine. Nii riided kui ka naised olid väga ilusad - ega ära ei ütleks mõnest uuest topist või retuusidest, aga hoian end praegu tagasi. Kokkuvõttes jäin seminariga väga-väga rahule. Sain jälle uut motivatsiooni ja julgustust alaga tegelemiseks ning treenimiseks. Väga tore, et selliseid üritusi korraldatakse, sest seal reaalselt näen teisi inimesi, keda huvitab sama asi mis mind ning lisaks annavad teised väga vormis naised palju motivatsiooni edasi pingutamiseks. :) Jään ootama järgmist korda!

1 comment:

  1. Ma läksin küll värisedes sinna :) Just selle pärast, et täiesti võõras koht, võõrad inimesed ja veel selline üritus. Jäin ka rahule, nüüd ootan, millal keegi ometigi bodyfitnessile suunatud seminari loob :D Aga see pole nii popp ala veel :)
    Ja lisaks see kristiseerimise osa- ma ise ei jäänud enam seda kuulama, läks pisut kiireks, aga täiesti õige ju anda tagasisidet, ei näe põhjust, miks on see osa kellelegi negatiivne. Eriti just algajatele, kes ei tea üldse, mis neid ees oodata võib. Pole ju bikini fitness tilulilu, et lähen teen ja näitan. Sest teiste kaunite graatsiliste luikede seas purjus part tunduda on ka nagu kehv kogemus ja seda siis ehk vaid tänu sellele, et ei võetud soovitusi kuulda.

    ReplyDelete