Friday, September 18, 2015

Suveunest ärganud

Tere kõigile jälle üle pika aja!


Olen ikka kaua aega hoogu võtnud, et postitust teha, aga erinevatel isiklikel põhjustel lihtsalt lükkasin seda pidevalt edasi. Mis siis vahepeal toimunud on? Tegelikult väga-väga palju ja kui see blogi oleks rohkem mu eraelule keskendunud, siis võiksin terve romaani  kirjutada. Siiski ma seda hetkel tegema ei hakka ja ei taha ka enda negatiivseid emotsioone siin esitada. See on ka üks põhjus, miks postitust teinud ei ole. Igaljuhul usun, et suured muutused on vahel vajalikud isegi, kui esmapilgul võib tunduda raske. Mugavustsoonist tuleb astuda välja ja asuda tegutsema - seda ma igaljuhul viimasel aastal teinud olen nii töö, spordi kui ka eraelu valdkonnas.

Nagu ma juba varasemates postitustes mainisin, siis sügishooajal ma ei võistle, vaid olen pigem kaasaelaja rollis. Hetkel ei kujuta ette ka, et peaksin dieeti rangelt järgima, sest see oleks praeguse elukorralduse juures üsna keeruline. See aga ei tähenda, et trennitegemise oleksin unarusse jätnud. Need käivad ikka täie hooga ja ka jõunäitajad vaikselt kasvavad. Viimasel ajal on tegelikult mind tabanud suurem väsimus - suvi oli töö mõttes väga tihe ja kõik muud pinged lisaks on keha ja vaimu ära kurnanud. Seetõttu otsustasin mõned nädalad natuke kergemalt võtta ja ka rutiini vahelduse toomiseks olen treeninud hoopis uues Postimaja Myfitnessis, mis mulle täitsa meeldib. Boonusena asub see ka mu töökoha kõrval. Septembri alguses tabas kerge tüüpiline sügishaigus, mistõttu tõin enda menüüsse tagasi ka vitamiinid.

Positiivse poole pealt natuke ka, siis mulle sobib küll hetkel väga hästi, et väljas pimedam on. Nimelt olen tagasi saanud enda une. Terve suve võitlesin uneprobleemidega - keskmisel 3-4 und pole ilmselgelt piisav. Lisaks ärkasin öö jooksul umbes 4-5 korda ülesse. Viimasel ajal on aga uni nii magus. Hommikuti ärkan ikkagi umbes 6 ajal, aga see on lihtsalt rutiinist sisse jäänud. 

Toitumise koha pealt üritan end nüüd jälle rajale tagasi saada. Iseenesest olen kogu aeg toitunud enam-vähem nagu ikka, aga kaalu mõttes on siiski natuke liiga palju juurde tulnud. Loodetavasti osa sellest ikka lihas ka on. Kuna hetkel aga otseselt kindlat eesmärki pole lähikuudel, siis on see natuke raske. Üldiselt ma  aga väga ei põe - küll kevadhooajaks jõuab. Tuleb ülejäänud elu joone peale saada ja eks siis kõik muu ka tasapisi paika loksub. Kuigi ega mulle see pekine vorm ei meeldi küll - eriti kui pole harjunud.

Nädalavahetusel on plaanis üle pika aja minna Egle väiksele seminarile ja pärast bikiini tüdrukutega ka Reebok fitness festivalil kaasa lüüa. Väike vaheldus jälle ja saab kindlasti tore olema - ega nende naistega teistmoodi ei saakski. Lisaksin hea meelega lõpetuseks ka mõne pildi, aga just vaatasin telefonis, et pole viimase kuu jooksul ühtegi toidu-ega trennipilti teinud (vähemalt sellist, mida kannataks avalikustada). Eks ma üritan end tulevikus parandada.

Selline lühiülevaade hetke tegemistest. Soovin kõigile edukat trennihooaega! :) Töö juures on küll kõik igatahes hoos.

2 comments:

  1. Liitun sinuga selles mõttes, et jumal tänatud, et ööd on pimedad. Mul oli sama mure, et suvel ei saanud magada ja hommikul aina tiksusin alates kella neljast, et noh, kas saab ärgata või peaks veel magama? Nüüd on uni kuidagi parem ja ei ärka mustmiljon korda üles. Kuigi kõik ööd pole vennad. Ja mu arust oled siiski heas vormis, aga loomulikult, kui oled mingil hetkel madala rasva% peal olnud ja vorm tunduvalt teravam olnud, siis iga udusus ajab vast kergelt närvi. Kuid siiski siiski, mu arust oled väga heas vormis jätkuvalt!

    ReplyDelete
  2. Rõõm kuulda, et oled tagasi. Soovin Sulle edu ja jaksu :)

    ReplyDelete