Sunday, January 3, 2016

Kiire tagasivaade 2015.aastasse

Kõik olid aasta lõpus tublid ja võtsid end lõpuks kirjutamisega kätte ning ei saa minagi halvem olla. Lugesin siin eelmisi postitusi ja tuleb välja, et blogi on trenniteemadelt natuke natuke kõrvale kaldunud, aga hetkel on lihtsalt elu keskpunktis olnud palju muid asju. Sellepärast kunagi ka blogi aadress sai muudetud.

Kuigi käes on juba uus aasta, heidan hetkeks pilgu veel möödunule. Kuidas siis võtta kokku aasta 2015? Ilmselt kõige sündmusterohkem aasta mu elus. Olen viimaks vist mõistnud, et pole enam mõni teismeline või laps, kelle eest asju ära tehakse, vaid vastutan ise kõige eest. Oli palju võite, kuid ilmselt rohkem kaotusi, mis jäid pigem aasta teisse poolde. Seevastu tunnen, et olen neist palju õppinud, et leida endas sisemine rahu. Näen asju palju selgemalt ning laiemalt. Detsembris sai lõplikuks mõni asi, mis on juba kaua meie kohal olnud ning viimaste nädalatega olen üritanud kõik eelmise aasta/aastate probleemid enda peas selgeks mõelda, et positiivsete emotsioonidega uude aastasse minna. Igaljuhul võib öelda, et oli palju uusi kogemusi, tutvusi, saavutusi (nii spordis kui ka tööalaselt), enda proovilepanekut  ja võite kui ka kaotusi, kurbust, pettumist. Novembris olin endaga suhteliselt põhjas, aga kuna ma pole eriti halaja ja depressiivne inimene, siis tulin sealt üsna kiirest ja tugevamana välja.

Aga teen siis väikse kokkuvõtte mõnest tähtsamast sündmusest. Aastal 2015....

...sain 24. aastaseks
...omasin peaaegu 4 erinevat kodu (viimane kolimine on veel pooleli)
...võistlesin 3 bikiinifitnessi võistlusel
...käisin 2 reisil
...olin 47 erinevale inimesele juhatajaks (tööl)
....külastasin 12 erinevat riiki
...sain korteriomanikuks
...osalesin 2 jooksuvõistlusel
...kaotasin väga lähedase inimese igaveseks
...langetasin üle 5 kg kaalu...
...võtsin juurde üle 5 kg
...ostsin auto

...aga kokkuvõttes kasvatasin ensekindlust ja paksu nahka vähemalt 10 korda. Tänu eelmise aasta kogemustele olen hetkel uue aasta suhtes väga positiivselt meelestatud. Kavatsen täide viia mõned pikaajalised plaanid ja unistused, mis on juba kaua aega meelel olnud. Edaspidi aga juba rohkem ehk natuke trennijuttu.

 Ilusat uut aastat kõigile ja palju kordaminekuid ning eneseusku!


No comments:

Post a Comment