Monday, January 18, 2016

Oodatud muutused

Uue aasta esimesest kuust juba üle poole läbi ja ma võin hetkel uhkusega tunnistada, et asjad lõpuks arenevad nii trenni, toitumise kui ka kodu poole pealt. Mainisin ka eelmises postituses, et vanad asjad said seljaaha jäetud, et täie energiaga edasi minna. Seda hetkel tundub olevat. Aga natuke lähemalt neist kolmest.

TRENN
Trennimotivatsioon on tagasi nagu ka ilmselt paljudel teistel. Spordiklubid on rahvast paksult täis, mis on iseenesest tore. Kahjuks on tavaliselt nii, et suur osa neist ei jää püsima. Minu olukord erineb võib-olla natuke selle poolest, et isegi kui motivatsiooni pole, teen ikkagi trenni. Lihtsalt mitte nii hea meelega ning protsess pole väga nauditav.
 
Alustasin ka koostööd uue treeneriga. Kaalusin mõtet juba pikemat aega, kuid lõpuks sain selleks vajaliku tõuke, mis ilmselt oli väga õige otsus. Ainuke asi, mida ma kahetsen, on, et seda juba varem ette ei võtnud. Treeneri roll pole mitte ainult kavade tegemine, vaid suures osas ka motivatsiooni andmine, toetamine jms...ja kui seda pole, siis pole nagu väga mõtet. Suures osas tundsingi ennast mingi üksiküritajana, kuid samas sooviks ka enda taha inimesi, kellega koos arutada, treenida jne. Uueks treeneriks on Kristjan-Johannes Konsap, kelle tegemistel kõik saavad ka silma peal hoida facebooki vahendusel. Mina olin varasemalt üks neist ning mind just võluski tema pühendumus. Lisaks tundus muidu ka päris naljakas kuju. Oleme nüüd mõned korrad koos trenni teinud ja enam-vähem uue kava paika pannud. Nagu ma ütlesin siis tahtmist ja motivatsiooni on ja ega see vorm siis ka lõpuks tulemata jää, kui piisavalt vaeva näha. Olen väga tänulik ka eelmisele treenerile ning õppisin temalt palju ning kindlasti jääme suhtlema ka edaspidi,

TOITUMINE
Ütlen ausalt - see läks mul ikka väga lappama ja olen ilmselt saavutanud oma viimaste aastate kõige kehvema vormi (ma ei mõtle lihaste poole pealt, aga seda rasvamassi on ka ikka juurde tulnud). Ma ei keskendugi mitte nii väga kaalule, aga peegelpilt ei valeta ja see, mis ma sealt näen, ei ole üldse selline nagu sooviksin. Proovisin, mis ma proovisin, aga järje peale ma eelmine aasta ei saanud. Eks paljuski mõjutas ka muutunud elukorraldus ning mõned sündmused. Siiski ei saa kedagi teist süüdistada kui ennast. Minu probleemiks polnudki, et oleks meeletult rämpsu sisse söönud - söögid tegin ikka ilusti tööle kaasa. Pigem oli see pidev amps siit ja sealt ning eriti õhtuti koju jõudes. Lisaks kasvas meeletult magusavajadus - ma pole kunagi olnud suur magusasõltlane, aga eelmisel poolaastal ilmselt ületasin ennast. Kogu aeg oli tunne, et tahaks veel süüa ja millal saab... Täpselt aasta tagasi alustasin jaanuaris vaikselt võistlusdieeti ning ka see aasta otsustasin hakata jälle korralikult toituma. See ei tähenda midagi äärmuslikku, aga rasvakihti võiks natuke vähemaks ikka saada. Praegu tundub nagu toimivat ning lisaks on suurem magusaisu ka kadunud. See reegel vist ikka suhkru puhul kehtib "annad sõrme, võtab käe".

KODU
Olen juba nii kaua oodanud progressi korteri arengus ja uue aasta esimesel nädalal sain lõpuks selle kauaoodatud augu seina. Juhuu!!! Nüüd on remont täies hoos ja kõik mu vabad hetked mööduvad ehituspoodides või erinevatel koduteemalistel lehtedel. Silme eest on juba kirju - öösiti näen ka unes vannitoa plaate. Kuigi algul oli plaanis natuke väiksem remont, otsustasin nüüd ikkagi kõik korda teha - ei näe mõtet midagi poolikut teha. Eks see nõuab ka suuri väljaminekuid. Tegelikult ongi see üks põhjuseid (lisaks et vorm pole üldse selline nagu tahaks), miks ma otsutasin ka kevadel mitte võistelda. Ega see bikiinifitness väga odav lõbu pole ja hetkel on prioriteedid natuke teised.

Selline vahekokkuvõte siis! Lõpetuseks toidupilte ka natuke. Kuna koju jõuan tavaliselt kell 9 õhtul või hiljem, on märksõnadeks ikkagi lihtsalt ja kiirelt.
 
Kanafilee pirni ja sinihallitusjuustuga
 
Klassika: makaronid, jogurti-tilli kana, avokaado
Tartus ema juures tegime ahjulõhe koos ahjupeedi, bataadi ja
brokkoliga. Kõrvale valimistas ema rucola-mandariini salati.
 
Üks lemmikuid: basmati riis kanahakklihaga (lemmik Ranna-
mõisa hakklihasegu broileririnnafileest), kuhu segan enne
üles soojendamist sisse kodujuustu ja avokaadot.
 



 


No comments:

Post a Comment