Monday, September 12, 2016

Kuidas sujuvad ettevalmistused?

Aeg lendab ikka. Tänase seisuga on alla nelja nädala esimeste võistlusteni. Mulle tundub, et see on praktiliselt kohe, aga ettevalmistusi on veel nii palju teha ning vorm pole ka see, mis võiks olla.

Eelmine kord kirjutasin, et kaal seisab. Ütleme nii, et ta on endiselt minuga üsna tõrges. Päris paigal ei ole, aga väga allapoole ka ei taha liikuda. Vaatasin eelmiste võistluste kaalugraafikut ning siis läks ikka natuke lihtsamini. Soome ajaks ilmselt veel (umbkaudset) eesmärki kätte ei saa, aga pärast seda on veel natuke aega. Soome võistlus on juba ise hästi põnev, sest selle raames toimub ka suur fitness mess, kus tasub ilmselt raha kulutamisega ettevaatlik olla. Öömaja ja laevapiletid on meil minu "bikiininaistega" broneeritud.

Muud ettevalmistused sujuvad ka vaikselt. Bikiinid on peaaegu valmis. Käisin neid just eelmine nädal proovimas ning loodan, et tulevad ilusad. Värvi mõttes võib-olla natuke riskantsed, aga eks seda näha ole. Oma mõttes harjutan ka meigi ja soengu tegemist, sest need peab välisvõistlusel ise tegema. Kõige problemaatilisem koht on endiselt poseerimine. Jätsin taaskord viimasele minutile ning kuna ma loomu poolest pole ehk nii väljapakkuv ja igapäevaselt liigun rohkem tossudega, siis on ikka tükk tegemist. Oma niigi vähesed oskused olen ma unustanud. Siiski usun, et päris lootusetu juhtum pole - lihtsalt harjutada-harjutada-harjutada. Tegelikult käisingi täna Kristina Nuudi juures grupi poseerimistunnis ning sel nädalal tuleb ka veel ühe teise inimese juures individuaalne tund. Eks ma järgmine nädal kirjutan, kas ja kuidas progress on toimunud. Treeneriga oleme ka praegu korra nädalas ikka koos teinud, mis mulle väga meeldib. 

Räägin natuke veel toitumisest ja toitudest.
Kuna kaal väga langeda ei taha, andis treener eelmine nädal käsu kaloraaži vähendada ehk hetkel on see 1650. Süüa saab tegelikult enam-vähem piisavalt ja midagi hullu pole. Kardio hoiame ikka võimalikult minimaalsena, aga kui vaja, siis peab selle osakaalu ka suurendama. Alloleval pildil on näha ka ühe päeva menüü. Tööl oli sel päeval inventuur ehk kõik ülejäänud toidukorrad peale hommikusöögi sõin seal.

Hommikusöök: kaerakliipuder munavalge, kodujuustu, mustikate ja võiga
Pärast trenni vahepala: valgupudding segatud kodujuustuga, mango, mustikad, rukkipallid
Lõuna: kartul, brokkoli, kanafilee ja kukeseened
II vahepala: Kreemküpsisemaitseline Pro feel proteiinikohupiim viigimarja ja mandlitega
Õhtusöök: salat vokitud juurviljade, tomati, kurgi, spinati ja suitsulõhega


Üldiselt käib ikka aktiivne karbimajandus - toidud ilusti kaasas ja muretu elu. Naljakas on see, et mu mitte trenni sõpru on hakanud kuidagi jubedalt huvitama, mida ma teen ja siis nad üritavad igal pool arvestada ning uurivad, kuhu ma nendega tulla saan. Mul on just pigem selline suhtumine, et ma ei taha, et keegi minu järgi peaks valima või midagi ära jätma. Aga üldiselt on jah nii, et kui on söögiaeg, siis on söögiaeg. Üks mu sõber ütles ka, et ma ei saa trahvi mitte roolis telefoniga rääkimise vaid söömise pärast. Üsna tavaline olukord, et enne trenni on roolis pudrukauss käes.


Üks viimase aja avastusi toidumaailmas on tegelikult tiigerkrevetid. Kallid on küll, aga maitse on seda väärt. Rimis müüakse 360 grammist kooritud tiigerkreveti pakki 6.99 euroga. Sulatasin need külmkapis, praadisin küüslaugu ja tšilliga, maitseks soola ning lisasin pastale või juurviljavokile. Soovitan kõigile!


Muidu on elu hetkel väga kiire. Esiteks tegin endale hästi tiheda töögraafiku ning lisaks on igal nädalavahetusel külaliste poolt minu diivan reserveeritud. Selle vastu mul iseenesest midagi pole. Reedel otsustasime Kristiiniga jälle noored olla ning käisime Nike noortejooksul. Tegelikult tahtsin sinna oma õe viia, aga ta kahjuks ei saanudki lõpuks tulla. Lisaks viis eile õhtul ema mu balleti vaatama Estoniasse, et vaimu ka värskena hoida,


Vahelduse mõttes käin mõnikord Mybodyga degusteerimistel. Üldse teine keskkond ja toredad inimesed. Viimane kord jagasime ka väikseid raamatuid, kust leiab valgupulbriga mõned lihtsamad retseptid. Kuigi enamus on vast siit läbi käinud, panen nad ehk varsti blogisse ka.

Mybodyga Arigatos
Tänaseks aga kõik ja aitäh toredate kommentaaride eest! 


3 comments:

  1. Väga tore lugeda objektiivset kirjeldust võistlusteks valmistumisel. Jõudu ja meelerahu edaspidiseksi!

    ReplyDelete
  2. Tõesti väga informatiivne lugemine ja annab endalegi söögi osas ideid juurde. Ootan alati põnevusega uut postitust, aga küsiks pudru koguse kohta. Kui palju helbeid paned ja kui suur on juba pudru kaal valmis kujul? Olen muidu tähendanud, et oled suur maapähklivõi sõber, aga kui pealju seda päevas tarbid ja kas praegu piirad selle tarbimist?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tavaliselt panen kuivainena 50 grammi helbeid. Valmis kujul ei oska öelda, sest ei kaalu seda, aga ilmselt on kaal üsna suur, kuna panen palju vett ja lisaks veel munavalget, mis lisab massi.

      Hetkel tarbin natuke vähem maapähklivõid - tavaliselt vaid hommikupudrul, aga oleneb jälle, mida ülejäänud päeval süüa. Ma panen tavaliselt 10 grammi, mis on umbes kuhjaga teelusikas.

      Delete