Monday, April 3, 2017

Tuli uus kakskümmend kuus

Märtsi alguses lubasin küll, et kohe on tulemas uus postitus, aga siin ma nüüd olen...käes on juba aprill!

Vahepeal on elu olnud väga-väga tegus ja kiire. Mingil hetkel tundsin, et olen juba peaaegu läbipõlemise äärel. Selline väsimus oli peal, et tahaks kuskile sooja põgeneda mõneks ajaks. Õnneks on Eestis ka kohe kevad käes ja seega ka mu üks lemmikaegu üldse aastas. Siiski on vist üks soojamaareis talvel kohustuslik. 

Nüüd lühidalt, mis siis viimasel ajal toimunud on. Esiteks olen muidugi tegelenud enda FAF kursuse lõpetamisega - sellest kavatsen kunagi pikema postituse teha, kui viimane etapp on ka tehtud. Aga kui nüüd kiirelt kokku võtta, siis MA SAIN TEOORIA JA PRAKTIKA TEHTUD! Juhuuu!!! Enamik lugejaid ilmselt ei mõista mu suurt joovastust, aga eelmine aasta sai teooriast läbi ainult üks inimene. Sel aastal oli neid koguni neli 15-st meie kursuse omast, kes eksamile läksid. Nii praktika kui ka teooria kõik osad tegi ära ainult üks inimene peale minu... Seega jah, ma nüüd võtan ühe hetke ja olen natuke uhke enda üle.

Okei, aga aitab nüüd kiidulaulust endale. Lisaks on meil alanud Mybodyga ürituste hooaeg, mis tähendab, et 2-3 nädalavahetust kuust olen erinevatel üritustel või tegelen nende organiseerimisega. Ühest küljest on need väga toredad ja vaheldust pakkuvad, aga teisest poolt tähendab see, et vabu nädalavahetusi on vähem. Märts algas Aqva treeningpäevaga Rakveres, teine suurem üritus oli NTC Day treeningpäev Saku Suurhallis ja sel laupäeval olime Pärnus SPA&SPORT Cupil. Samas pole põhjust kurtmiseks. Kui keskkooli ajal ja veel mõned aastad tagasi unistasin sellest, et tunneksin mõnda treenerit või spordiga seotud inimesi, siis nüüd on enamik neist inimestest, treeneritest ja spordiinimestest mu tuttavad.


1.aprillil algas ka nii öelda fitnesskuu, millele pani alguse Pärnus korraldatud algajatele suunatud fitness-võistlus Spa&Sport Cup. Korraldus oli väga sujuv ja hästi organiseeritud ning polnud fintessvõistlustele tihti omast venitamist ning segadust. Parim näide on ikka ja jälle Läti võistlused. Minu tubli trennisõbranna Sonja, kes meil viimane kord seal abiks käis, ütles, et sai nii mõnekski ajaks fitnessivõistluste üleküllastuse pärast Riia võistlusi. Ise ma kahjuks seekord eriti võistlusi vaadata ei saanud, aga osalejaid oli ikka meeletult palju. Minu teada vist peaaegu 80. Seoses sellega on esitatud mulle ka tihti küsimusi "Kas tuli lava isu ka?" või "Millal jälle võistelma?". Vastus on tegelikult lihtne - EI. Esiteks ei tulnud absoluutselt isu ja tahtmist ise seal olla. Põnev on küll jälgida ja melu sees olla, aga hetkel endal võistlussoovi pole. See ei tähenda, et ma tulevikus selle täielikult välistan. Asi polegi niivõrd dieedis, sest kui mul kindel eesmärk on silme ees, siis suudan seda üsna mõistuspäraselt teha. Kohati aga tundub mulle see kõik natuke...kuidas nüüd öelda - kahepalgeline. Asjal on mitu tahku ja paraku on väljaspoole näha ainult sära ning ilusad kehad. Mis aga toimub nende inimeste peas ja mis neist saab pärast võistlusi. Ütleme ausalt siis see fitness teema (mitte isegi ainult võistlejate tasandil) ikka rikub korralikult normaalset suhet toiduga ning minapilti endast. Hetkel seda teemat pikemalt lahkama ei hakka, sest vastasel korral läheks antud postitus liiga pikaks ja laialivalguvaks. 



Pärnust veel nii palju, et neil on seal väga tore ning ühtehoidev tiim ning seda oli näha ka korraldusel.  Ka MyBody blogija Karl tegi seal enda võistlusdebüüdi. Kui tahate rõõmsat tuju, siis soovitan ta blogil silm peal hoida. Kirjutised on ausad ja parajalt koomilised. 

Märts on lisaks ka sünnipäevadekuu. Esiteks on mul muidugi enda sünnipäev ehk algas "26 - lootus uus". Loodame siis parimat eksju! :) Seda otseselt tähistada ei jõudnudki, sest läksime õega selle asemel hoopis reisile. Pere ringis ikka natuke istusime ja tööl viisin poistele pitsapro tasku ja kirsiõlle. Lisaks siis veel nädalavahetustel teiste sünnipäevad, naistepäev ja muud istumised. Niiet jah...igavuse üle ei kurda. 

Lõpetuseks panen täna ühe kollaaži erinevatest uutest maitseelamustest. Ühe tuttavaga oleme siin pidanud arutelu-vaidlusi, mille peale keegi raha kulutab. Tema peab mõttetuks, et ma "raiskan" raha reisidele ja väljas söömisele. Eks igal ühel omad põhimõtted, aga minu jaoks on restoranis käimine eraldi nauding ja pigem proovin uusi maitseid ning kohti isegi kui need on natuke kallimad. 

Pildil siis toiduvalik: ülemine rida (vasakult) F-hoone, restoran Moon; alt (vasakult) Rakvere Ocean sushi, restoran Sfäär.


Vasakult: Kalamaja sushi kodus (soovitan tallinlastele!), vana hea klassika Narva kohvik ja restoran 7 ürti (armas hubane koht ja saab head sööki mõistliku hinnaga).



Head aprilli ja püsige lainel!

3 comments:

  1. Fitnessi "kahepalgelisusele" olen minagi viimasel ajal mõelnud. Noored naised vaatavad sotsiaalmeediast võistlejate pilte arvates, et kõik ongi nii ideaalne. Kui aga spordiala sees olla ning näha, milliste terviseprobleemidega (sh vaimne tervis) võistlejad maadlevad, avaneb hoopis teine pilt.

    ReplyDelete
  2. Mina sooviksin küll väga lugeda selles "kahepalgelisuse" teemast, sest see on VÄGA oluline ja vajalik teema. Ka sellistest asjadest tuleb rääkida. Ehk võiksid võtta selle posituse plaani, see võib kellelgi vabalt ka abiks olla.

    ReplyDelete
  3. Mina oleksin samuti väga huvitatud lugemast Sinu nägemust sellest n-ö "fitnessi-maailmast" ja selle kahepalgelisusest.

    ReplyDelete