Friday, June 30, 2017

New York V - tõmbame otsad kokku

Kolmapäev oligi meil viimane täispäev ning otsustasime võtta vabamalt ehk veetsime aega sugulastega, käisime shoppamas ja niisama muljetasime. Naljakas tõesti - nagu polekski 15 aastat vahel olnud. Kui viimati kohtusime, polnud ma isegi veel tiinekas.



Käisime hoopis Brooklynis kaubanduskeskuses, kus mu armas sugulane ikka tahtis meile kangesti Victoria Secretist kingituse teha. Leidsin sealt ühe mõnusa trennitopi ja bra, mis on muide ainukesed sporlikud riided, mis reisilt soetasin. Otsustasin, et peaks natuke rohkem tähelepanu panema tavariietele ja natuke sportlikku stiili välja juurutama. 

Samuti oli mul kindel soov käia veel Ameerika suures supermarketis. See on ikka paras elamus. Magusa leti valik võtab silme eest kirjuks. Mul oli kindel soov osta paar Ben&Jerry's jäätist, mida Eestis ei müüda. Pole neid tükk aega söönud ja ausalt öeldes olin pärast suhteliselt suhkrukoomas. Tegelikul väga hullu rämpsu sisse ajamist reisil ei toimunudki, aga see pidev näksimine siit ja sealt... Laua peal oli ka saadaval igasugu küpsiseid ja snäkke kogu aeg ning siis lihtsalt käsi sirutab nende järgi märkamatult.


Nii see reis sisuliselt läbi saigi. Neljapäeval alustasime juba tagasisõitu Eesti poole. Lennujaama minekul valisime natuke vähem kuluka variandi ning kasutasime shuttle bussi, mis väljus Manhattanilt. Nautisime veel natuke ühte mu lemmikkohta Bryant parki ning võtsime suuna lennujaama. 


Ma shoppamisest väga palju ei kirjutanud, aga tegelikult sai ikka päris korralikult osteldud. Esialgu mõtlesin, et ma vist küll ei oska shopata USA nii öelda teise ringi poodides nagu Marshall jms, kuhu jõuavad tuntud firmade tooted. See nõuab natukene tuulamist ja sobramist. Lõpuks selgus, et siiski vist oskan. Mingi hetk oli kahtlus, kas kohver kaalupiiridesse mahub. Niiet soovitan kuulata nõuandeid ning Ameerikasse suhteliselt tühja kohvriga minna.



Teisest küljest mind ikka väga häiris Ameerika tarbimiskultuur ja raiskamine. Seal võibki ennast lihtsalt hulluks shopata, osta, kulutada ja tarbia ning üldiselt inimesed end väga tagasi ei hoia ka. Ma ei kujuta ette, kuhu see toodetud prügi lõpuks jõuab. Kuigi ma ise üldiselt olen mitte väga "rohelise" elustiili ja mõtteviisiga, pani ausalt öeldes seal käik ka enda harjumusi üle vaatama. 

Kokkuvõttes panen reisi hindeks küll viie mitme plussiga! Kõik oli super ja rohkem kui oodata oskasin. New York võlus mind millegagi! Võrreldes teiste suurlinnadega nagu London, Pariis, Tokyo või Sydney ja teised, mida külastanud olen, tõusis vist New York üheks esimeste sekka. See ei tähenda, et sooviksin seal elada, aga kindlasti plaanin lähi aastatel veelkord minna. Kellele suured rahvamassid ei meeldi, sellele ilmselt New York ei sobi, sest elu käib seal 24/7. Mulle suurlinna melu meeldib ning avastamisrõõmu on seal küll. Teen ka ühe kokkuvõtva postituse põhilistest vaatamisväärsustest ja shoppamiskohtadest - ehk aitab kedagi tulevikus planeerimisel.

Mul on ka juba järgmised reisiplaanid ja -sihtkohad  paigas ehk on mida jälle oodata. Nüüd proovin natuke tavaellu jälle sisse elada. Reisida on tore küll, aga kodus on ikka mõnus ka :)



No comments:

Post a Comment