Wednesday, February 5, 2014

Edevus-edevus

Minus leidub ikka piisavalt edevust ka, et ma lihtsalt pean jagama pilti oma uutest trennipükstest, mida lihtsalt jumaldan. Kindlasti minu kõige mugavamad ja ilusamad retuusid. Olin neid juba imetlenud mitu kuud, kuid kallis hind hoidis tagasi. Nüüd lõpuks otsustasin, et aitab vaatamisest ja tellisin USAst ära. Minu õnneks ei küsinudki toll käibemaksu. Kui oleks ressursse, telliks kindlasti veel mõne paari. Kõik trenniriided on kuidagi väga roosaks ära läinud, mis pole tegelikul planeeritud - ei ole suuremat sorti roosahull tegelikult. Noo aga värviline riietus annab ikka lisamotivatsiooni!

Teisel pildid tundub käsivars kuidagi eriti musklis, aga tegelikult pole see üldse nii hull.
Jõusaal on ikka üks naljakas koht ja seda eriti Tallinnas. Minu hommikune "õpetlane" on ikka aktiivne ja käib juhendamas iga kord. Tegelikult on väga kasulikud näpunäited olnud, aga vahepeal on selline tunne, et ei saa midagi rahulikult teha, sest keegi kogu aeg jälgib. Kunagi üks põhjuseid, miks ma jõusaali ei julgenud minna, oli tegelikult see, et ma kartsin, et kõik vahivad, kuidas ma kõike valesti teen. Õnneks nendest kompleksidest olen ma ajapikku üle saanud. Kuigi eks endale jääb ka ju silma, kui keegi üsna tühja rapsib. Seetõttu usun, et alguses paar tundi personaaltreenriga või targema sõbrana oleks üsna vajalikud. Austraalias näiteks oli mitmetel spordiklubidel esimene konsultatsioon liitumistasu sees.

Samuti on tulnud veel huvitavaid kommentaare mu vormi kohta nii mulle kui ka Siimule. Aga need on siiski olnud positiivsed ning pigem tunnustavad. Mitu korda on käidud küsimas, et kas ma treenin võistlusteks. Olen ise ka täitsa rahul hetkel - viimase kuu jooksul Tallinnas olen korralikult jõusaalitrenni teinud ja tulemused on märgatavad. Üritan jätkata enam-vähem samas rütmis ka Tartus. Praegu on see kõik siiski rohkem oma lõbuks.
Jõusaalis on olnud jälle ka tülisid ja kuuldavasti on mõned ka hoiatuse saanud. Spordiklubi võiks olla ikka pigem positiivse õhustikuga paik, mitte kuhu tulla end välja elama ja matšot mängima. Õnneks on valdav osa treenijatest sõbralikud ning saavad natuke kitsastes tingimustes hakkama.

No comments:

Post a Comment