Sunday, April 6, 2014

Nädala kokkuvõte 31.03-06.04

Aeg jälle nädala kokkuvõtteks. Ma pole viimasel ajal blogis väga aktiivne olnud ja trenni/toitumisega seotud asjalikke postitusi kirjutanud. Üritan kogu tähelepanu kooliasjadele keskenduda ja ühe postituse korralik kirjutamine võtab meeletult aega.




Esmaspäev: Täitsa tavaline jalatrenn jõusaalis, erilisi emotsioone ei tekitanud seekord. Mõtlesin, et tahaks endale ikka tõstevöö osta, sest jõusaali oma on mulle ikka parajalt suur.

Teisipäev: Hommikul nagu ikka oli ülikooli jõusaali praktikum. Õppejõud teatas, et nüüd hakkab jõutõste pool kursusest ehk keskendume kükile, jõutõmbele, rinnalt surumisele ja maksimaaljõu arendamisele. Tegi kerge sissejuhatuse Eesti jõutõstmisesse ja hakkasime harjuama. Proovisime siis rohkem jõutõste tehnikas teha neid harjutusi ehk ikka täissügav kükk ja surumisel rind üleval selg nõgus, et surumise maa lühem oleks. Iseenesest oli kerge tund ja kahtlesin, kas seda üldse trennina kirja panna siia. Päeval tegelesin aktiivselt baka tööga lõpuks ja õhtul elasin selle combatis välja. Praegune kava pole ikkagi minu lemmik, natuke liiga ühekülgne - väga palju ülakeha!

Kolmapäev: Kella keeramine andis mul see aasta ikka tunda ja hommikune vara ärkamine oli väga raske. Pidasin ikka pikka võitlust, kas minna hommikul trenni või mitte. Õnneks võitis minek ja õige otsus - kell 10 läksin juba reipalt loengusse. Palju on küsitud, et palju ja mida teen. No üks näide siis rinna, triitsepsi ja biitsepsi päevast.
Rind: rinnalt surumine, kaldpingil lendamine.
Triitseps: prantsuse surumine vs dipsid; köiega alla triitsepsi sirutus
Biitseps: küünarvarre kõverdus kangiga, scott pingil küünarvarre kõverdus hantilga

Ülejäänud päev oli seevastu üsna kohutav. Esmalt vaheeksam ühes aines, mis läks üli halvasti - ei mäletagi, et pärast mõnda eksamit oleks selline läbikukkumistunne olnud. Viha õppejõu vastu oli suur, et ta suutis midagi lihtsat ja loogilist kõige nõmedamasse situatsiooni asetada. Kuna eksam sai kähku tehtud, oli järgmise loenguni aega 1,5h. Mõtlesin vahepeal linnas käia, tegin kerge eine ja kui lõpuks oma raske kotiga tagasi Toomemäele jõudsin, selgus, et järgmine loeng jääb ära, sest ainult 2 inimest (koos minuga) on otsustanud kohale tulla. Ja tänu sellele oli mul jälle 2h vaba aega, sest olin juhendajaga leppinud kokku aja pärast loengut. Õnneks saime selle natuke varasemaks… ja siis 2h ajusurma mulle ehk statistilist analüüsi…oh õudust. 

Neljapäev: Väga mõnus jalatrenn seekord ja jõutõmbest on üks mu lemmikharjutusi saanud vist. Varem ma seda eriti ei teinud, sest tehnika oli üsna logisev, aga asi areneb.

Reede: Hommikune Synergy - seekord olid kõik tublid ja tegi 3 ringi (tegelikult ajaliselt jõuaks teha 2, aga kolmas on nö boonusring). Lõuatõmbed pealthaardes laialt, kastile hüpped, köieronimine, triitseps kätekõverdus küünarnukk maha, jalad kinni ette kallutus sirgelt, plank, ühel jalal üles tõus, paarilisega käte laiali surumine, hüppenööril hüppamine, kükist sangpommi üles toomine ja surumine. Otsustasin otsa teha veel spinning 30+kõht, selg ka, kus polnud ammu käinud. Ai kui raske see oli…!

Laupäev: Olime Kirkega tublid ja juba 10st läksime jõusaali, muud ei mõista ju laupäeva hommikul teha (kuigi reede õhtu läks ka üsna pikale). Üllatavalt palju rahvast oli. Minul oli kavas õlg ja selg ning ega ilma akrobaatiliste harjutuste ning korraliku pildiseeriata Kirkega trenni lõpetada saa! 



Päraslõunal käisime Lõuna-Eesti karikavõistlusi kulturismis ja fintessis vaatamas. Pealtvaatajaid oli üllatavalt palju ja osavõtjaid kokku ca 65. Kõige populaarsem oli muidugi bikini fitness, mida ka meie kõige rohkem näha tahtsime, sest võistlemas oli ka mõni tuttav. Bikinid olid sel aastal väga head (eriti võrreldes eelmise aastal sama üritusega) ning meil jätkus kommentaare ikka kõigile ja kõigele… naiste värk! Meeste voorud olid ka huvitavad, kuigi mõndade kohta tekkis küll natuke küsimus, kas nad ikka jõusaalis käinud on. Siiski algajatele hea kogemus ilmselt. Ma ei tohiks tegelikult nii kriitiline olla, sest kuskil pea tagasopis on ka endal tiksunud ikka mõte, et võiks end kunagi proovile panna. Kahtlev olen olnud pigem sellepärast, et bikini fitness tundub vahel natuke liiga selline barbie ja naiivse blondi mängimine. Tegelikult on kindlasti enamusel selle taga suur töö, aga on ju natuke lavaline olek justkui "õhus lendamine". Pärast seda üritust jõudsin selgusele, et tegelikult võiks ju ikka ära proovida ja hea kogemus oleks kindlasti. Rohkem mõtlen sellele kui kool läbi ja olen enda elamisega ilusti Tallinna jõudnud ning selguse saanud järgmise aasta tegevustes. Pidevalt kahe linna vahel sõitmine võtab väga palju aega ära ja midagi konkreetset ning siduvat on plaanida raske. 

               

Midagi jäi külge ka ikka! Tegelikult ma end väga lühikeseks (170 cm) ei pea, aga nende tšikkidega koos olles tunnen küll end väikse päkapikuna.




1 comment:

  1. Kindlasti proovi bikiinid ära, ma leian, et sul on potensiaali. Ma ise võtsin ka laupäeval vastu otsuse teha seda, millest esialgu vaid unistanud olen. Nüüd siis kindel plaan, ehk aimad.

    PS! Ka mina lähen koolitööga hulluks. Uurimistöö ja bakatöö on suhteliselt sarnased (maht ja kriteeriumid erinevad kindlasti), aga olen enda tööga nii jännis. Esitamisaeg on aprilli lõpus ja kas ma saan valmis? Ei saa... :D

    Edu! :)

    ReplyDelete