Monday, April 7, 2014

Tom Kha kiirversioon

Üks päev tuli suur supiisu ja otsustasin teha lihtsa ja kiire versiooni Tom Khast, mis on tuntud Tai kookussupp. Tegelikult pole tegemist erilise retseptiga (ja veel vähem minu leiutisega), aga kuna kiitlesin sõbrannale, kui hästi see maitses, käskis ta selle üles kirjutada. Üldiselt ma vürtsikate söökide sõber pole ja kuigi olen Tais kolm korda käinud, siis seal olles ma neid suppe ei puutu. Proovinud olen küll, aga minu maitsele liiga tugevad ja teravad. Seetõttu on antud variant hea alternatiiv ja pole vaja muretseda palju koostisosi, mida üldjuhul aasiapärased toidud nõuavad.

Vaja läheb
  • Santa Maria Tom Kha maitseainetesegu (mina panen pool pakki, sest ei kannata liiga vürtsikaid asju)
  • 400 ml kookospiim (1 purk)
  • 6 dl vett
  • 2 tükki kanafilee
  • 2 tomatit
  • ca 5-6 šampinjoni
  • (krevette)
Valmistamine

Sega Tom Kha maitseainetesegu, kookospiim ja vesi ning lase keema. Tükelda broilefilee väikesteks tükkideks ning prae pannil. Enne kana pannilt võtmist prae natukes ka tükeldatud šampinjone. Seejärel lisa mõlemad kookospiimaasegule ning keeda mõned minutit. Viimaks pane suppi ka tükeldatud tomatid ja keeda mõni minut veel.

Kiirsupi kohta minu meelest üsna tervislik ja maitsev ning teeb seest mõnusalt soojaks. Kuna kõht oli väga tühi, ei jäänud parema pildi tegemiseks aega.





No comments:

Post a Comment