Sunday, March 27, 2016

Veerandsada!

Nagu ma mainisin eelnevalt, siis see nädal oli natuke erilisem kui teised - nimelt minu sünnipäev. Olen ka üks neist jaanipäevalastest - täpselt 9 kuud jaanilaupäevast. Kuna eelmine aasta midagi ei teinud, otsustasin sel korral  natuke tähistada. Ega väga tihti 25-aastaseks ei saa. 



Kolmapäeval olin lühikese päeva tööl, vanaema tuli hädas appi ning tegi mulle kaasa oma traditsioonilist kartulisalatit ning küpsisetorti. Lisaks toodi kontorist veel head-paremat. Sain hunnikutes oma lemmiklilli tulpe, valgubatoone-puddinguid ja lemmikmaiustusi. Tundub, et sõbrad ikka tunnevad mind. Lisaks Piletilevi kinkekaardi, mis kulub mul alati ära.


Õhtu veetsime pereringis restoranis Tuljak. Polnud varem seal käinud, aga jäin väga rahule - hubane, hea vaatega ning toidud olid ka kõik väga maitsvad. Hinnaklassilt küll kallim, kuid just sobiv erilisemateks sündmusteks. Eelroaks võtsin paneeritud  karbid, põhiroaks BBQ talle ning magustoiduks tiramisu, mida jagasime õega. Samuti proovisin teiste sööke ning kõik olid super. Kindlasti läheksin sinna teinekord veel - ilmselt siis valiksin kaheksajala risottoga, mille tellis mu õde.

Samuti tahan kindlasti välja tuua ühe uue "pereliikme", mille samuti kingituseks sain. Sünnipäevad on ikka vahel toredad. :) Nimelt JBL juhtmeta bluetooth kõrvaklapid. Fitness inimeste seas väga populaarsed. Trennis kuulan muusikat vahelduva eduga - see käib nagu periooditi. Olin sellest juhtmemajandusest juba väga tüdinenud - kogu aeg jäi kuskile juhe kinni/ette ning telefoni polnud ka kuskile panna. Nüüd on need mured lahendatud.


Eile õhtul tähistasime sõpradega minu juures. Pidu oli täitsa vahva, linna küll ei jõudnud, aga magama saime alles 7 ajal. Kohale tuli ka mitu üllatuskülalist, kellest üks oli isa, kes meile lahkesti viktoriini tegema hakkas. Taustainfona võin mainida, et ta on üks suur viktoriinide ja mälumängude austaja ning kooliajal olid minu sünnipäevad päris tuntud aktiivsete mängude poolest, mida isa korraldas. Samuti viibis meie seltskonnas ka Kuldvillaku staar. 


Täna on küll üsna uimane olla ja kohati on tunne nagu oleks õhupalli alla neelanud. Tegin ka igasugu snäkke õhtuks, millest vist suure osa ise ära sõn. Väljas on ka juba üsna kevadine. Käisin Tartu turistiga vanalinnas jaluamas ja Sportlandis shoppamas. Ainult viis tööpäeva veel ja minu kauaoodatud puhkus on ka  käes. Üritan korralikult kõik trennid ka ära teha, sest puhkuse ajal viibin Eestist eemal. Tulebki ilmselt kehale ja vaimule kasuks. Reisidel on liikumist nagunii palju.

Suur tänu kõikidele toreda sünnipäeva eest ning meeles pidamast. Kodu on lilli täis ning kingitused läksid ka kõik väga täppi. Ja lõpetuseks üks lõik luuletusest, mille poisid kirjutasid.



2 comments:

  1. Lahe luule! :D ja ma ka selline, et pidustustel söön enamasti ise enda valmistatud snäkid vms ära xD mis nad ikka niisama seal seisavad :D
    Õnne veelkord!

    ReplyDelete
  2. Veidi hilinenud õnnesoovid, aga

    Palju õnne :)

    ReplyDelete