Sunday, June 26, 2016

Jaanid ja vigastused

Jaanid peetud ja juuni lõpp juba käes. Pean ausalt tunnistama, et trennide mõttes olin natuke lohakas ehk päris kõiki tehtud ei saanud. Kuna aga kohe olen alustamas uut kava, polnud ka väga motivatsiooni ja plaan oligi teha natuke kergem ning taastav... või ma siis nüüd tagant järgi mõtlen seda eksju.


Ma trenni juttu palju ei räägi, sest sellest tulevad eraldi postitused. Saime treeneriga kokku ja panime mõned plaanid paika ka. Jaanilaupäeva hommikut alustasin küll ilusti jõusaalis ja tegin ühe korraliku jalatrenni. See oli ka ainuke tubli asi see päev. Õhtu veetsin traditsiooniliselt klassivenna maakodus Võrtsjärve lähedal. Traditsioonide kohaselt sain seal ka jälle allergianohu (murust või õietolmust vms) ehk üsna uimane oli olla. Lisaks ka veel "sõbrad" sääsed, kes mind ikka korralikult järasid. Hommikuks olid mu jalgadel nagu üks suur lööve sääsepunnide näol. Kes ei teaks arvaks ilmselt, et mul on tuulerõuged. Olen neid siin mitu päeva juba edukalt öösiti süganud ka. Tegelikult kõik nii hirmus polnud. Tore oli sõpru näha, tegime lõket, mängisime mänge, laulsime vanu laule nagu ikka. Söödud sai ilmselgelt liiga palju, joodud mitte isegi väga palju - ma olin juba nohust nagunii piisavalt uimas. Hommikul läksid teised veel rabamatkale, aga kuna enesetunne polnud kiita, sõitsin Tallinnasse juba varakult.

Üks väike osa sääsepunnidest

Õhtu veetsingi isa juures ja valmistusin vaimselt laupäevaks, mil toimus "Kõva mehe jooks". Sellest kirjutasin juba tegelikult pikema jutu valmis. Emotsioonid on ainult positiivsed. Olen väga rahul, et otsustasin minna. Selle eest peab tänama Kaisat. 

Nädalavahetuse lõpetasin hoopis Pärnu rannas, kuhu spontaanselt Kaisaga head ilma ja sooja vett otsima läksime. Seda me ka leidsime. Vesi oli küll super mõnus ja soe. Veetsime terve päeva rannas. Kohasin seal nii palju tuttavaid erinevatest Eesti otsadest, kes olid samamoodi suve tulnud otsima. Väga mõnus! 


Kokkuvõttes lõpetan oma pika nädalavahetuse ilmselgelt ülesöönuna ja ka natuke raskemana, vähemalt 100 sääsepunni, päikesepõletuse ja pinnuga jalas. Selle eest puhanud ja hea enesetundega.  Vahel tuleb nautida!

Lõpetuseks jagan eelmise nädala super head peedi-bataadi-kitsejuustu salatit


Vaja läheb:
  • Erinevad rohelised salatid - spinat, jääsalat vms
  • Toores peet
  • Bataat
  • Kitsejuust - kas pehme või kõva
  • Kirsstomatid
  • Kurk
  • Seemnesegu
  • Hummus
  • Meresool
  • Natuke oliivõli
Valmistamine:
  • Koori peet, lõika viiludes, maitsesta meresoolaga ning rösti ahjus 200 kraadi juures 40 minutit.
  • Sama tee ka bataadiga ning lisa ahju peedi juurde, kui viimane on seal 20 minutit olnud.
  • Kõige viimasena pane kitsejuust ahju umbes 7-10 minutiks. Maitsesta soovi korral lisaks veel mee ja dijon sinepiga.
  • Aseta kaussi roheline salat, tomatid, kurk, peet, bataat, kitsejuust, hummus, raputa peale röstitud seemnesegu ning nirista veidi oliivõli.

No comments:

Post a Comment