Monday, October 10, 2016

Esimesed võistlused 2016 (II osa) - Nordic Fitness Expo

Pärast võistlust oli meil parajalt aega enne bikini fitnessi finaale, et sisustada see messil ringi vaatamiseks. Nagu ma eelmises postituses mainisin, toimus ka suur Nordic Fitness Expo, mis tähendab, et kokku olid tulnud kõiksugu suured ja väiksemad toidulisandite tootjad, trenniriiete- ja varustuse pakkujad ning muud taolised ettevõtted. Kõlab nagu fitnessi inimese paradiis!? Tuntumatest nimedest näiteks Scitec, Olimp, Fast, Sportlife. Kuna kulutused on olnud niigi suured, ei võtnud ma endale suuri shopingu eesmärke. Hinnad olid küll tegelikult päris soodsad. Proovisime kõikvõimalikke proteiinibatoone, jooke, krõpse...jne. Valikut oli ikka meeletult ning enamus maitsesid väga hästi ning ka koostiselt päris head. Eriliseks lemmikuks said pärast magusaid batoone hoopis valgukrõpsud. Olime vaimustuses ka Propud puddingust - see oleks ideaalne vahepala, mida poest kähku haarata. Samuti meeldis ka proteiinikohvi, mida oli saadaval erinevate kohvijookidena. Mõned batoonid, ühe puddingupulbri ja pluusi ikkagi endaga kaasa tõin. Lõpu poole saime veel tasuta mõned näidistooted, BCAA joogid ja muud nänni.

Tegelikult oli soov hoopis korralik lõunasöök võtta vahelduseks enda karbieinetele. Kaugele otsima ei pidanud minema, sest maja ees pakuti taipäraseid vokiroogasid. Ilm oli ka ilus päikseline, et saimegi veel ühe mõnusa lõuna oktoobris väljas süüa. Polnud suuremat sorti patusöök ka.

Pärast kõiki neid batoone ja BCAA jooke oli kõht enam kui täis. Pole harjunud sellise valgukogusega. Kell 3 algasid body ja bikini fitnessi finaalid, kus osalesid ka mõned eestlased. Kõige paremini läks Reet Reimetsal, kes sai -168 cm kategoorias 3. koha. Samutioli edukas enda debüüdi teinud Helena Mang. Mõlemal oli väga hea vorm, niiet pole midagi öelda. Mess oli igaljuhul vinge ning juba niisamagi väärt külastamist. Lahtisse on mööda kiirteed väga mugav sõita ka.

Minu Soome saak
Kuna otsustasime teiseks ööks mitte jääda, pakkisime pärast finaale end autosse ja alustasime sõitu Helsingi poole. Korra käisime läbi veel kohalikust supermarketist, et paar põnevat Soome kohupiima osta, mida instagramis näinud oleme. Pro võistlust seega kahjuks ei näinud, aga siiski olime rahul, et ikkagi teise öö juba kodus sai rahulikult veeta. Kui meil muidu on kolmekesi tavaks tagasitulles mingi käkk kokku keerata - nt Riiast tulles ostsime pileti valele päevale, Milano reisil jäime lennukist maha, siis seekord olime juba sadamas ligi tund aega varem. Vähemalt õpime oma vigadest! :) Laevasõit ise nii meeldiv polnud, sest meri oli üsna tormine. Õnneks olles ise mitu suve laevadel töötanud, pole sellele nii vastuvõtlik ning kaks tundi möödus päris kähku.

Kodus sain lõpuks grimmi maha pesta, aga päris jumekas olen ikka veel. Kokkuvõttes jäin esimese võistluse ja reisiga väga rahule. Suures osas pean tänama enda kahte toredat "tiimikaaslast" -  tänu nendele poleks võistlemine üldse sama! Samuti olime kõik ütlemata õnnelikud enda uute jakkide üle, millega varustas meid Mybody. Arenguruumi vormi kui ka poseerimise osas on ikka väga palju. Olengi tänase päeva jooksul videosid ja pilte vaadanud ning vahepeal pean küll sõrmede vahelt piiluma - ise ka ei saa aru, et miks ma küll sellise liigutuse või poosi tegin? Nüüd on jäänud järgmiste võistlusteni Riias veel natuke alla kahe nädala ja loodetavasti seal siis juba natuke paremana.