Sunday, October 16, 2016

Vahenädal

See aasta on kujunenud jälle nii, et võistluste vahel on kaks nädalat. Mõnes mõttes peaks ju hea variant olema, sest saab natuke puhata. Teisest küljest jälle see minu meelest natuke tobe vahe. Ühelt poolt on pingelangus ja tahaks natuke lõdvemaks lasta, aga teisest küljest ei saa.

Esimesed pool nädalat tegelesin tegelikult suures osas võistluste piltide ja videote vaatamise ning analüüsimisega. Natuke jube oli küll ennast videost vaadata, aga nii saab ikkagi kõige paremini tagasisidet. Mõtlesin, et mida võiks parandada ja teistmoodi teha. Tunnistan ausalt, et tegelikult eriti poseerimist harjutama ei jõudnud. Lihtsalt oli nii palju teisi tegemisi, et kui oleksin sundinud end veel poole öö ajal kuskile poseerima minema, oleksin lõpuks täiesti läbi olnud. Valisin seekord parema enesetunde ja natuke rohkem puhkust. Luban, et järgmine nädal parandan end.



Nädala lõpupoole ma peaaegu üldse unustasin, et võistlushooaeg on peal, sest peas olid hoopis muud mõtted. Pärast Soomet toimus mul väikest viisi selginemine edasise elu suhtes ning jõudsin järeldusele, et varsti pean juba pikalt rõhunud mõtte ellu viima... Eelkõige puudutab see hetkel mu tööd, kus on tegelikult kõik suurepärases korras. Siiski olen kõigile pakkumistele avatud. Mingit edasiminekut ja arengut on vaja ning hetkel ma seda selles kohas ei näe. Teen nüüd võistlused ära ning siis on rohkem aega ka selle "murekohaga" tegeleda. Vahel mõtlen küll, et miks ma kunagi ei saa lihtsalt rahul olla sellega, mis olemas on...palju lihtsam oleks nii elada. Samas võib-olla ka igavam.

Toitumisega olen üldiselt suhteliselt samal rajal nagu enne. Natuke kuivemaks oleks veel vaja minna ja treener soovitas proovida 1550 kalorit, aga ausalt öeldes siis ma olen seda kogu aeg ületanud. Sellise arvu juures on see 50 kcal juba oluline summa ja pole väga kuskilt maha võtta. Kaal natuke ikka langes ka, aga ausalt öeldes ma väga ei muretse enam selle pärast. Viimastel nädalatel on mul vist üks pasta party olnud, sest iga päev olen makarone söönud. Mõnikord isegi kaks korda päevas. Ära pole veel tüdinenud. Valikus on olnud siis näiteks suitsukana ja krevettidega, kanamaksaga, kanahakkliha ja tomatikastmega. Lisaks sisse erinevaid juurikaid. Täna õhtul food prepi tehes otsustasin, et võiks vahelduseks midagi muud valmistada, aga pea oli täitsa tühi. Lõpuks ikka mõltesin välja basmati riis ja suitusheik - väga geniaalne eksju?! Nädala lõpus olen nagunii makaronide ja pudru peal tagasi.


Tänaseks kõik! Peangi ruttu magama jõudma, sest peab arvestama, et hommikul ootavad kohe lisaharjutsed auto akende kraapimise näol, mis võtavad ka oma aja... Sellisel ajal tunduvad need lisa 3 minutit ikka tõeliselt suur ajakaotus.

5 comments:

  1. Edu sulle ja pea ikka vastu! :)
    Olen ise ka suur pasta sõber. Naljakas on nende inimeste reaktsioon, kes arvavad endiselt, et pasta teeb paksuks jne...:D. Tegelikult ju vägagi maitsev ja tänuväärt tooraine. Ma ise proovisin hiljaaegu üht odavat toorainet- odrakruup. Keetsin ja praadisin kookosõliga sibulat suure hulga juurde. Imemaitsev süssarite allikas, aga pasta juurde jõuan ka mina ringiga alati tagasi :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen ka odrakruupi korduvalt söönud. Vahepeal tegin sellest peediga orsottot või siis niisama sibulaga. Päris hea ja toitev ka.

      Delete
    2. Üks mu lemmiksööke - olen mitu korda teinud ja blogis ka retsept olemas.

      Delete
    3. Kindlasti otsin välja. See nimi on juba iseenesest nii geniaalne ;)!

      Delete