Sunday, January 26, 2014

Puhkus :)

Nagu ma enne mainisin oli nädalavahetus väga mõnus - käisime Siimuga lõpuks kruiisitamas jälle üle pika aja. See on meil vähemalt aastas korra juba traditsioon. Oleme ju mõlemad laevas töötanud ja vahel tuleb selline mere, laeva ja Rootsi isu peale. Lisaks on see väga mõnus lühike puhkus, et end laadida. Mina olen  nagunii suur Rootsi fänn ka - lihtsalt meeldib see riik ja keel. Nüüd olles poolteist aastat rootsi keelt õppinud, saan isegi juba natuke aru ka. Seetõttu loen üsna paljusid rootsikeelseid trenni- ja fitnessblogisid, et mitte kõike ära unustada. Samuti tundub seal trennitegemine üsna populaarne olevat ehk variante on küllaga.

Reisil olles ei hoidnud me end tagasi - nautisime kõike head-paremat sööki ja jooki. Kui ma muidu üritan enam-vähem tervislikku joont jälgida, siis sellistel "väljasõitudel" võtan ikka üldjuhul vabalt. Pole mõtet ka end liialt piirata, lihtsalt kõik võiks jääda mõistlikkuse piiridesse. Ja ma võin kinnitada, et harva lubades maitsevad kõik asjad veel kuidagi eriti hästi. Esimesel õhtul sõime Grill restoranis laava kivil küpsetatud liha ja mereande...mmm. Teisel õhtul nautisime vene kööki. Siim veenis mindki, et vene restoranis peab ikka hapukurgi kõrvale ühe pitsi viina võtma. Lisaks leidsin lõpuks veini, mis mulle päriselt maitseb. 


Rootsis shoppamisega seekord hoidsin tagasihoidlikku joont ehk ainukesed ostud tegin toidupoest. Vasakul on välismaal populaarne nii öelda tervislikum variant energiajoogist. Suhkruseid ja kemikaale täis energiajooke pole ma kunagi eriti joonud, aga kuna seda on palju välismaa blogijad kiitnud, tahtsin ära proovida. Samuti olid hea hinnaga müügil tumedad šokolaadid erinevate maitsetega - hea vaheldus tavalisele 85%. Kõige rohkem soovisin saada rootsikeelseid ajakirju, et harjutada  keelt. Kui juba osta, siis ikka huvipakkuval teemal. Rootsis on igasugu tervise- ja fitnessajakirjade valik päris suur. Samuti väga palju raamatuid LCHF toitumise kohta, mis tundub seal eriti populaarne olevat. 


Ja nüüd uue energiaga uute nädalasse - eesmärgiks ikka PEAN TEGELEMA ÜLIKOOLIASJADEGA!

No comments:

Post a Comment