Monday, January 20, 2014

Kiire lõuna - "lapik panniwrap"

Jälle kirjutan ühest wrapi laadsest asjast - ei oska sellele õiget nime anda ehk siis nii öelda "lapik panniwrap". Mõte tuli, kui laupäeval oli vaja teha kiire lõunasöök, aga kodus oli vaid piiratud valik asju. Tulemusega olin rohkem kui rahul - minu meelest isegi parem kui klassikaline wrap ja Siim ka kiitis.


1 inimesele

Vaja läheb (tegelikult täpselt seda, mis ise tahad, aga minu valik seekord)

  • täistera wrap
  • spinat
  • 3 kirsstomatit
  • 2 viilu veisesinki
  • 1 muna
  • toorjuust
  • paar šampinjoni
Valmistamine 
Valmista ette sisu materjal: haki tomatid, prae muna (tegin munapudru taolise), viiluta ja prae kergelt šampinjonid. Määri wrapile õhuke kiht toorjuustu ja pane madalal temperatuuril kuivale pannile. Laota ühele poole wrapi kõik sisu koostisosad ning murra wrapi teine pool nende peale. Prae wrapi mõlemalt poolt ca 2 minutit kuni muutub natuke krõbedaks (ma natuke põletasin ära). Kui valmis, lõika pooleks ja head isu! Kindlasti võib veel panna näiteks juustu (ja ehk toorjuustu ära jätta) - mul oli otsas sel päeval, aga samas puudust ka ei tundnud. Aega läks koos muna praadimise (ja pildistamisega :P) umbes 10 minutit.



No comments:

Post a Comment