Sunday, June 29, 2014

Nädala kokkuvõte 23.06-29.06 (12/100)

Ja ongi esimene "suvekuu" läbi, kuigi reaalsed suveilmad lõppesid vist küll maiga. Loodetavasti on juulis rohkem päikest näha. Hoolimata erinevatest üritustest ja pidustustest tuli kokku päris palju treeningtunde ning kokkuvõtvalt olen päris rahul.




Esmaspäev: Alustasime jaanipäevaga juba pühapäeval Pärnu kandis ja esmaspäev kujunes seetõttu puhkuseks. Käisime Pärnu uues Apollo kinos ja õhtul pidasime sõpradega Viljandi kandis maha suure jaanipeo.

Teisipäev: Olin ka selle päeva arvestanud puhkamiseks ja suurem osa mööduski magades. Õhtuks oli aga mul puhkamisest ja liha söömisest juba väga raske tunne, mistõttu läksin üle pika aja jälle jooksma. Ilm oli isegi päris ilus ja jooksmiseks väga hea - kokku tuli 8 km ning enesetunne super.

"Šokolaadipuder"
Kolmapäev: Eelmiste päevade kogutud söök ja jook tuli ikkagi maha raputada. Esmalt korralik jalatrenn Lõunakeskuses ja pärast veel bodyattack. Uus kava meeldis mulle väga ja kindlasti mu üks lemmikuid Les Millsi trenne. Üritan edaspidi sinna rohkem jõuda.
Õhtul kutsus Kirke mind kõndima ja ei saanud ju EI öelda - väljas päike paistis ka vahelduseks. Tegime umbes 10 km ringi ja tee peal leidsime isegi paar metsmaasikat.

Salapildistajad...
Neljapäev: Hommikul käisin suure turumuti Kirkega turul ja pärast seda väike jõusaalitreening. Mina tegin rinda ja triitsepsit ning pärast niisama võimlesime, mängisime lolli. Njah...õnneks kesklinna Myfitnessis on venitusosas selline mõnus nurgatagune, kust kõik välja ei paista või vähemalt me ise loodame seda :D

Reede: Hommikul tegin enda trennid varakult ära - esmalt synergy ja pärast seljatreening.

Laupäev: Jõusaal nagu ikka - mis ma ikka pikalt kirjutan. Lõppu tegin jalale ja kõhule tabata intervalle - andis mõnusa väsimustunde veel. Õhtul oli ilm nii ilus, et lihtsalt pidin oma rulluiske üle pika aja proovima. Jätsin kõik nutiseadmed koju ja kulgesin rahulikult omas tempos. Silma järgi tuli kokku umbes 11 km. Hea lõdvestav sõit nädala lõpetuseks.

Pühapäev: Keha on väsinud ja nõuab puhkust. Lisaks pean täitma natuke perekondlikuid kohustusi ja vanaema sünnipäevale minema. Pakkisin juba natuke asju ka ning hakkan neid nüüd vähehaaval Tallinnasse viima.

2 comments:

  1. Mul on küsimus Sinu trennikava kohta. Kas oled selle endale ise koostanud, kasutad mõne treeneri abi? Kui sageli trennirutiini muudad? Ideaalis näeks muidugi kogu Su trennikava siin blogis :). Ja veel- väga huvitavat tuharaharjutust jagasid ühes eelnevas postituses.

    ReplyDelete
  2. Praegu olen treeninud enda tehtud kava järgi, kuid ma ei jälgi seda kogu aeg 100%. Ma täpselt ei oska öelda, kui tihti ma seda muudan, sest vaikselt suurendan raskusi ning lisan uusi harjutusi. Vahel kasutan ka sama harjutuse alternatiivset varianti. Ma pole hetkel jah väga põhjalikult seetõttu oma trennikavast rääkinud. Siiski on lähiajal plaan kasutada ka treeneri abi, mis aitab kindlasti teatud eesmärkidele lähemale.

    ReplyDelete