Monday, June 23, 2014

Väike seik jõusaalist (6/100)

Väike naljakas seik eilsest trennist jõusaalis. Tegin siis mina oma viimast selja harjutust plokksüsteemil, kust mul avaneb otse vaade kükipuurile. Seal üks mees tegi parajasti kangiga üles surumist või midagi taolist ehk seisis täpselt seljaga minu poole. Tegin seal siis vaikselt oma harjutust kui üks hetk vaatan tähelepanelikumalt mehe poole ja mida ma näen - sisuliselt paljas tagumik vaatab mu poole. Ilmselt oli härrasmees pükstega palju rattaga sõitnud, mistõttu olid need täiesti läbipaistvaks kulunud. Seal all tal muidugi midagi polnud ehk sisuliselt käis ta palja tagumikiga ringi. Võttis ikka kergelt muigama küll ehk enne kui trenni (või kuskile mujale) plaanite minna, kontrollige igaks juhuks riided üle. Lihtsalt, et ise hiljem mitte piinlikku olukorda jääda.

Mõnusat jaanilaupäeva kõigile ning pange ikka soojalt riidesse! Mina otsisin igaljuhul enda suusajope juba välja. Võite lubada ka süümekavabalt natuke midagi paremat - mõni patustamine ei tee kedagi paksus senikaua kui see igapäevaseks harjumuseks ei saa. :)


No comments:

Post a Comment