Friday, June 20, 2014

Panniroog kana ja lisanditega (3/100)

Viimastel nädalatel olen mitu korda teinud üht pannirooga, mis on justkui saanud minu mugavustoiduks - lihtne, maitsev, tervislik ja valmib kiirelt. Kogused olen tegelikult pannud üsna vabal valikul ning olenevalt, mida parasjagu rohkem käepärast on.




Panniroog kana ja lisanditega

Vaja läheb:
  • 2 kanafileed
  • pool purki kikerherned
  • pool purki läätsed
  • pool paprikat
  • Ca 150 g maisi-herne-oa-porgandi segu 
  • 100 g ananassitükid omas mahlas
  • karri

Valmistamine

Pruunista kanafileetükid pannil ning maitsesta karriga. Seejärel lisa tükeldatud paprika ja külmutatud juurviljasegu. Prae segu kuni köögiviljad on pehmed ning lisa nõrutatud ja veega loputatud läätsed ning kikerherned. Viimasena pane hulka ananassitükid ning maitsesta karriga või  soovi korral ka teise maitseainetega. 

Aega kulub maksimaalselt 15 minutit ja mõnus roog on valmis. Olen teinud sama toitu ka kanahakklihaga. Samuti tahaks proovida ka mõnikord kookospiimaga. Mulle meeldib süüa koos kodujuustu ja avokaadoga (need vist käivad mul peaaegu iga toidu juurde).



No comments:

Post a Comment