Friday, June 27, 2014

Kõike mõistlikkuse piires! (10/100)

Olen seda ka varasemalt palju maininud, kuid minu meelest on enamike asjadega tähtis mõõdukus. Sa võid süüa vahel mõne burgeri, pizza, jäätise. Kui seda teha harva, on see ju täiesti tervislik ning kindlasti pole vaja igat suutäit lugeda. Teiselt poolt on nii öelda kasulike toiduainetega - fakt, et see sisaldab palju vajalikke ning tervislikke komponente, ei tähenda, et seda peaks tarbima piiramatult ja kontrollimatult. Mina just eksisin selle viimase punkti suhtes viimastel päevadel. Tegelikult toimus see üsna teadlikult - ma teadsin, et ma ei peaks maasikaid nii palju sööma. Kuna viimased suved olen viibinud välismaal, oli taaskohtumisrõõm eriti suur. Lisaks on mu ema neid kilode viisi viimastel päevadel kokku ostnud, sest täiendame oma talvevarusid. See on juba iga-aastane tava, et suvel täidame enda suure sügavkülma kõiksuguste toormooside, marjade, kukeseente, tilli ja muu rohelisega. Enda tehtud asjad maitsevad talvel ikka eriti hästi ja ei sisalda ka kõiksugu ebavajalikke aineid.

 Maasikate juurde tagasi minnes, siis olen neid söönud kõikvõimalikel kujul - paljalt, pudru sees, kodujuustu, piimaga. Tulemuseks on see, et eile avastasin endalt väga kahtlased punnid ning täna kiheleb nahk üle terve keha...üsna ebameeldiv. Ühesõnaga anti mulle vist märku, et AITAB! Seega tähtis on kõiki asju tarbida mõistlikkuse piires ning minu arvates ongi see tegelikult tervisliku toitumise alustala. Aga tegelikult see pole kahjuks nii lihtne või mis? Vastasel korral oleksid paljude inimeste mured ja probleemid ilmselt olemata.

Ilusat reede õhtut mu kõigile lugejatele! Sel nädalal tuli reede kuidagi eriti kiiresti jälle!

Väga väike osa maasikatest

No comments:

Post a Comment