Saturday, June 21, 2014

Maapähklivõi tegu detailselt (4/100)

Kunagi kirjutasin väike ülevaate, kuidas tegin erinevaid pähklivõisid. Nüüd on see suhteliselt tihedaks ettevõtmiseks saanud. Pähklivõi on mu igapäevases menüüs kindlasti sees ning sisaldab ohtralt kasulikke rasvasid ja annab väga mõnusa maitse söökidele. Järgnevate pildid võtavad ülevaatlikult kokku ühe koduse maapähklivõi tegemise.


Koostisosad: 450 g kooritud maitsestamata maapähkleid, 100 g india pähkleid, natuke kookosõli, himaalaja sool
Pruunista pähkleid kergelt kuival pannil, kuid ole ettevaatlik, et mitte ära kõrvetada

Pane pähklid köögikombaini ja purusta
5 minuti pärast

Kui segu liiga äärde koguneb, lükka lusikaga jälle keskele
15 minuti pärast
20 minuti pärast - lisasin soola ja natuke õli juurde
25 minuti pärast ja VALMIS!
Pane purkidesse ja söö! Lisasin ühele natuke kaneeli ka - andis päris mõnusa maitse.

3 comments:

  1. Näeb ülihea välja. Mul on kahju, et ma ei saa selliseid maitsvaid asju koju teha. Põhjus on lihtne- ma sööks kõik korraga ära. Ilma probleemideta. Seega pareme ei osta ega varu mitte midagi koju, mis on ülimaitsev ja võib paari minutiga terves hiilguses mul kõhus pesitseda. See vist lausa haigus selline :P Binge eating disorder vist :D Seega mul alati vaid kõike parajas koguses kodus ja kui ei ole, siis tihti ei oska ma piisavalt piiri pidada.

    ReplyDelete
  2. See oht alati on tõesti :D Mul on tavaliselg eriti siis, kui ise müslit teen. Maapähklivõid ma tavaliselt kunagi purgist otse ei söögi, et vältida kiusatust. Pigem panen pudru peale või kodujuustu, jogurtiga.

    ReplyDelete
  3. Ma viimati, kui ostsin maapähklivõid, pidin uue purgi minema viskama, sest ma oleks selle ära söönud :/ (mitte purgi :D ) ma räägin, haigus :P

    ReplyDelete