Friday, August 8, 2014

Mine otsi Selverist! (51/100)

Ma olen jube palju küsimusi saanud igasuguste toidulisandite ja valgupulbrite kohta. Kuna ma ei tunne ennast sel alal piisava ekperdina, pole ma nende kohta eraldi postitust teinud. Aga kõigil, kes soovivad praegu mõnda asja odavamalt proovida, soovitan piiluda Selveritesse, sest 6.-22. augustini on seal käimas Fasti kampaania, kus teatud toidulisandid on soodushinnaga müügil.

Tootevalikus on:  Kreemiküpsise Hera80, Cook-Bake-Cake Protein naturaalne, Green Tea, High Protein Snacks BBQ, High Protein batoon 35g maasika-valgešokolaadi, Recovery & Protein batoon 50g pähkli, Protein Smoothi jõhvika-õuna, Recovery & Protein 500ml jook vanilla.

Ise kasutan neist kreemküpsise Hera80, mis mulle väga maitseb - eriti piimaga või pudru sees. Hind on vist Selveris hetkel ca 16 €. Ühesõnaga kel huvi, siis praegu on õige hetk proovida!

Rohkem infot leiate siit.

No comments:

Post a Comment