Sunday, October 5, 2014

Nädala kokkuvõte 29.10-05.10

Nonii, üle mõne aja saab jälle trenninädala kokkuvõtet teha. Kaks nädalat puhkust väga hullusti ei mõjunud, enam-vähem suudan samalt kohalt jätkata. Treener siiski soovitas, et see nädal teeksin kergemate raskustega, et keha jälle harjuks. Pulss on aga küll tunduvalt kõrgem. Tavaliselt on mul üsna madal, kuid sel nädalal nägin jõusaalis selliseid numbreid, mida pole varem kohanud. Põletatud kalorite hulk on selle tõttu päris suur. Kuna hetkel on kõik tööpäevad väga istuvad (mis õnneks varsti muutub), siis kulub natuke suurem liigutamine õhtuti ära. 



Esmaspäev: Tegelikult oli esimene trenn juba pühapäeval ja esmaspäeval teine. Üle pika aja jalatreening ja pärast olin läbi nagu läti raha. Jalad andsid veel mitu päeva tunda. Tegelikult jäin väga rahule. Treener ka vaatas üle ja ütles, et välislähetus mulle väga hullusti ei mõjunud, sest ta oli juba allikatest kuulnud, missugune süsivesikute laadimine seal käis. Ma tegelikult hoidsin ikka tagasihoidlikku joont võrreldes teistega (st lõunaks magustoitu ei võtnud).

Teisipäev: Järjekordne päev jõusaalis. Pühapäevast olid kõhulihased nii valusad (midagi uut), et paljud tegevused olid raskendatud. Üritasin võimalikult kiiresti ühele poole saada, sest kutse natuke pidulikule õhtusöögile ootas.

Kolmapäev: Esimene superseeriate treening õlgadele. Polegi väga midagi kommenteerida rohkem.

Neljapäev: Tegin saalis lühikese kardio trenni. Tegelikult oleks tahtnud mõnda tempokamasse rühmatrenni vahelduseks minna, aga sobival ajal polnud midagi võtta. Kuna olin terve päev reaalselt tooli küljes olnud (hea, et kinni ei kasvanud), siis tundsin, et pean end liigutama. Vahelduseks täitsa hea, kuid ma ei tea küll, kuidas mõned naised viitsivad igapäevaselt ainult kardiomasinatel sõuda/sammuda vms...raskused on palju lahedamad!

Reede: Plaanis oli teha õhtune treening, aga tööasjad tulid vahele ning lõpuks tulid hoopis paar töökaaslast külla, kellega sai mõnus reede õhtu veedetud. Ühesõnaga puhkepäev.

Laupäev: Superseeria trenn jalgadele, millega jäin väga rahule. Selle nädala parimad trennid olid just jalgadele. Õhtul veel väike saun ja mullivann isa juures ning uni oli magusam kui kunagi varem.

Pühapäev: Treenisin selga. Alguses tundus, et saan päris kähku tehtud, kuid vahepeal tuli nii palju asjaajamisi, et ma ei teagi, kui kaua lõpuks spordiklubis kokku veetsin. Trennile pani punkti veel aurusaun ning jõudsin napilt enne sulgemist välja.

Kokkuvõttes jäin rahule ja mingeid väsimuse märke ei tunne, täitsa puhanud olen. Seega võib hakata natuke korralikumalt lammutama. Kuigi järgmise nädala reedest jälle vähemalt 4 päeva trennisaali ei jõua, kuid see-eest on muud liikumist meeletult palju ootamas.

3 comments:

  1. Lugedes tekkis uudishimust küsimus: mis tööd täpsemalt teed ja kas see on ka spordiga kuidagi seotud? :)

    ReplyDelete