Tuesday, February 17, 2015

Vaikselt liikudes eesmärkide suunas

Juba ongi käes veebruari keskpaik - aeg ikka lendab. Lubasin siin küll anda tihedamini märku, kuid tihe ajagraafik lihtsalt ei kutsu kirjutama. Hetkel keerlebki elu ainult töö, trenni ja toidu ümber. Kõik võtavad piisavalt aega. Toidu ümber mitte seetõttu, et ma jube pikalt sööks, vaid kuna hetkel on alanud ka valmistumine kevadeks, siis pean vaatama kõike, mida suhu pistan ning kõik toidukorrad on vaja ette planeerida. Parajalt tüütu tegelikult, aga sellega harjub.

Väike kokkuvõte siis viimase 1.5 kohta. Jaanuaris alustasin uue kavaga, mis meeldib mulle tunduvalt rohkem kui eelmine. Vaim oli juba vanast kavast tüdinenud ning harjutused on ka veidi põnevamad. Hakkasin korralikult ka jälle treeningpäevikut täitma, mis jäi aasta lõpus natuke unarusse. Oleme treeneriga ka kord nädalas kokku saanud, koos trenni teinud ja harjutusi üle vaadanud. See annab jälle natuke motivatsiooni juurde. Ega üldiselt trennides motivatsioonipuudust ei esine, vaid pigem lööb väsimus välja teistes tegemistes. Samuti hakkasin vaikselt ka kaalu langetama ehk olen kärpinud vähehaaval oma kaloraaži. Süüa saan tegelikult ikka piisavalt, kuid kuna ka töö juures on palju liikumist, siis teatud päevadel annab väsimus endast ikka märku. Alguses langes kaal nagu raamatu järgi (treeneri sõnad), aga nüüd on asi natuke seisma jäänud. Eks peab analüüsima ja vaatama, kuidas keha reageerib. Aega on ka veel piisavalt - ca 1.5 kuud. 

Kõige kardetum asi on minu jaoks aga poseerimine. Olen selle harjutamise nüüd endale eesmärgiks võtnud, kuna see peab olema loomulik ja enesekindel. Minu jaoks kindlasti kõige raskem osa. Hakkasin ka võtma personaalseid tunde ning arenguruumi on - linnuke kirjas, et vähemalt areneb kuskil suunas. Eelmisel laupäeval käisin ka jälle Egle bikiinifitnessi seminaril. Minu jaoks oli see kolmas kord ning need üritused on alati väga positiivsed ning annavad head energiat. Tore on kohtuda inimestega, kellega on ühised huvid. Töö juures ka kõik uurivad ja huvituvad, kuid kodus on suhtumine pigem negatiivne - eks mu aeg teiste asjade ja inimeste jaoks on hetkel lihtsalt väga piiratud. Seminaril viidi läbi treening, kus õpetati põhiliste harjutuste (kükk, plank) õiget tehnikat ja mida jälgida täpselt. Igaüks sai ka personaalset tagasisidet. Samuti harjutasime natuke poseerimist ning lõpus oli loeng toitumisest. Loeng ise midagi uut väga ei pakkunud, kuid pigem oli huvitav arutelu, mis sellest arenes. 

Hetkel polegi muud, kui ikka täiskäigul edasi. Pean hakkama kindlasti rohkem tegelema ka lihashooldusega, sest lihased ja kogu keha on üsna pinges. Kodus on mul selleks olemas matt ja rull, kuid ikkagi on raske end sundida. Samuti peaks võtma ikkagi ette spordimassööri juurde ehk kõik soovitused on oodatud. Loodan, et suudan ikkagi rohkem süstemaatilisemalt kirjutama hakata, et saaksin natuke lähemalt rääkida oma ettevalmistustest. 


3 comments:

  1. Täiega tore oli näha, et sa oled veel olemas! Olen kogu sinu ettevõtmisest ja kõigist selle külgedest (toitumine, treenimine, poseerimine, varustuse hankimine, mõtlemise suunamine) väga huvitatud, sest tore oleks teada, milline see maailm tegelikult on ja milline töö ja võitlused peituvad säravate võistluspiltide taga. Kui vähegi jõuad/tahad, siis kirjuta sellest. Soovin jõudu!

    ReplyDelete
  2. Parim massöör Tallinnas on kindlasti Rita Vindi!

    ReplyDelete
  3. Tere! Kes Su treener on? Kas temast on reaalselt ka kasu? Kirjutasid, et saate kord nädalas kokku ja teete koos trenni. Kas siis iga kord maksad talle ala 50 euri? Kas sama treener, kellega koos treenite teeb Sulle ka treening- ja toitumiskava? Kas see on treeningu hinna sees või maksad nende eest veel eraldi? Kuidas sinna bikini fitnessile üldse võistlema saab? Treener ütleb, et nüüd on piisavalt hea vorm ja on mõistlik lavale minna? Olen ise ka üle aasta juba jõutreeningut teinud ja huvitaks bikini fitness, aga ei tea, millest alustada, et sinna saada? Treenin u. 4x nädalas. Seda on ilmselt vähe? Äkki oskad mingit nõu anda?

    ReplyDelete