Monday, September 28, 2015

Karrine kana-lillkapsasalat


Palju on tuntud huvi, et miks ma üldse enam retsepte ei jaga ja toidupostitusi ei tee. Põhjus on on tegelikult üsna lihtne - pole väga midagi jagada. Viimasel ajal on elutempo olnud selline, et lähen alati kerge ja kiire vastupanu teed, et tavaline söök ongi kana, riis/makaronid, juurikad/salat. Olen hakanud rohkem sööma igasugu valmis marineeritud fileesid, sest tavaline kana on ära tüüdanud. Kaua ma ikka samast toidust pilti teen ehk siis polegi ka midagi kirjutada. Mingil ajahetkel oli mul kogu aeg nii palju ideid, mida teha, aga praegu on justkui pea tühi. Üritan nüüd natuke järje peale tagasi saada ja teisi maitseid lisada. Saadame Kirkega iga päev üksteisele pilte, et ideid anda.


Täna jagan ühte lihtsat karrist kana-lillkapsa salatit. Tegin midagi taolist ka kevadel dieedi ajal ehk igati tervislik valik minu meelest. Komponente võib tegelikult panna igasuguseid vastavalt maitsele, aga mul oli hetkel selline valik. Koguseid ma üles märkima ei hakka, sest need lähevad nagunii tunde järgi.





Vaja läheb: 
kanafilee, kikerherned, toores lillkapsas, konserveeritud ananass omas mahlas, avokaado, karripulber, kreeka jogurt, (kodujuust).

Valmistamine:
Lõika kanafilee väikesteks tükkideks, pruunista pannil ning maitsesta soola ja karripulbriga. Riivi lillkapsas ning sega ananassi, kikerherneste ja tükeldatud avokaadoga. Lisa salatile kanafilee tükid ja kreeka jogurt (ma panin natuke ka kodujuustu). Maitsesta karripulbriga ning soovi korral lisa soola-pipart.

Pildil ei tundu võib-olla kõige isuäratavam, aga maitse on super!






1 comment: