Tuesday, March 1, 2016

Pudru eri vol 1 - magus kaerahelbepuder kreemküpsise valgupuddingu ja mangoga

Üks asi on vist kindel - minu lemmiksöök on puder. Üldiselt küll kaerahelbepuder, aga viimasel ajal olen katsetanud ka teisi variante. Mõtlesin täna jagada ühte lemmikut magusat putru, mida valmistan valgupuddinguga. Üldiselt mulle Fasti valgupuddingud ei maitse, kuid kreemküpsise oma on üks suur erand olnud juba pikka aega. Kogused saab igaüks ise vastavalt soovile/vajadusele paika panna.



Kaerahelbepuder kreemküpsise valgupuddingu ja mangoga = minu lemmik kombo

Koostisosad: 50 g Helen täisterakaerahelbed, 6 g rosinad, 15-20 g kreemküpsise valgupudding (Fast), 50 g kodujuust (pigem vedelam - lemmik Piatnica 3%), röstitud kookoslaastud, 10 g maapähklivõi, mango tükid.

Valmistamine: Pane kerahelbed ja rosinad koos vee (või vee-piimaseguga) potti nii, et vedelik katab kaerahelbed. Oota kuni kaerahelbed paisuvad ja imavad kogu vee endasse. Seejärel lisa vett (lisan seda vajadusel pidevalt juurde). Kui puder on peaaegu valmis,  sega sisse puddingupulber ning kõige viimaks ka kodujuust. Kuna pudding muudab tekstuuri paksemaks, siis võib-olla on vaja vedelikku veel juurde lisada. Mulle meeldib kui puder on natuke vedelam. Samal ajal rösti kuival pannil kookoslaastud. Serveeri puder koos mango, kookoslaastude ja pähklivõiga.



No comments:

Post a Comment