Saturday, October 22, 2016

Bikini-trio läheb Riiga

Ongi käes jälle võistluste nädalavahetus. Asjad pakitud, korjan tüdrukud peale ja alustame sõitu Riia poole, kus toimub Riga Pearl 2016. Esialgu kahtlesin, et kas minna autoga, aga pärast Soomet olin kohe kindel, et bussiga sõit on liialt tüütu. Kõik need asjad ja toidud kaasas on ikka paras jamamine. Sain meile kampa õnneks enda teise trennisõbranna, kes lubas tagasisõidu enda peale võtta.

Ühe korra olen Riias juba võistlemas käinud ning seetõttu väike ettekujutlus on juba olemas. Võistluspaik ise on päris äge ja uhke, aga tagaruumid pimedad nagu ööklubis. Loodetavasti saame oma ettevalmistused kõik rendikorteris tehtud. Registreerimine on pühapäeva hommikul umbes kell 10-11, aga esialgse ajakava järgi saan lavale alles 17.30. Läti võistlused on tuntud oma ebatäpsuse ja venimise poolest, niiet eks näis, kuidas kõik kulgeb. Pakkisin endale ilusti seekord pleedi kaasa, et saaks seal pikutada. 

Asjad on juba eelmisest korrast üsnakoos ja just lõpetasin ka toitudega viimased ettevalmistused. Täiendasin natuke postitust, kus kirjutasin, mida kaasa võtta. Näiteks üks väga hea asi oli kile ja teip, mille endale grimmimiseks alla panime eelmine kord, et mitte põrandat määrida. Kätlin oli meil tark, kes selle kaasa võttis.

Söök kaasa: laupäeval veel kohupiim banaaniga, õhtuks riis kanaga. Pühapäeval 2xkaerahelbepuder, riis kanaga ja viimane toidukord enne võistlusi riisileivad, banaan, väike šokolaad ja natuke viina :D Õhtuseks tagasisõiduks tuunikalasalat ja igaks juhuks valgubatoon.
Enesetunne on viimastel päevadel ka väga hea olnud. Kolmapäeval oli natuke zombie olla. Käisin veel Janika juures päeval poseerimas, aga üldse lihtsalt ei jaksanud ennast liigutada. Neljapäeval tegin selle eest trennidest täiesti pausi ja teine tera kohe. Aga üldiselt on olek ja tuju hea ning suuremat väsimust pole. Oma 1,5 aasta taguse ettevalmistusega ei saa võrreldagi. Nagu mu treener ütles, siis stressi ei tohi olla ja elu peab muidu korras olema.



Toitumisega ka mingeid erilisi ekstreemsusi ei tee. Eile, täna, homme olen süsivesikute osakaalu suurendanud natuke. Ilmselt sellest tulenevalt ka energiat rohkem. Täna olen juba päris korralikult süüa saanud. Hommikul käisin korra veel Mustamäe Myfitnessis poseerimist proovimas ja loodetavasti tuleb homme välja. 

Täna kolm esimest sööki: galetid maapähklivõi ja banaaniga, kaerahelbepuder, riis kanaga
Ajendatuna eelmisest protein mousse postitusest, otsustasin täna tiramisu pulbrit oma pudrule lisada - tulemuseks leidsin kindlasti ühe uue magusa lemmikpudru.

Lühiretsept: 75g Nordic kaerahelbeid kliidega keeta vee ja soolaga, enne valmimist sega sisse 15g tiramisumaitselist protein mousse pulbrit. Peale läksid 50g mustikaid, 7g võid ja 7g India pähkleid. 

Niiet bikini-trio on jälle sõidus!  Hoidke pöidlad pihus ja jälgige reportaaži Instagrami vahendusel.


5 comments:

  1. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Edu ja külma närvi! Hoian instas kindlasti silma peal ja loodan, et kõik kenasti läheb teil :). Vorm on küll igati super!
    Kui võistlushooaeg läbi, siis loeksin heameelega, et kuidas dieediga edasi plaanid minna (et kas teed mingi reverse dieti ka) ja millised on võistlusplaanid edasi, et kas jätad jälle pikema vahe jne... ;). Edu veelkord!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kindlasti kirjutan pärast võistlusi ka edasistest plaanidest. Pean enne ise nad muidugi selgelt paika panema. Aga suur tänu toetuse eest! :)

      Delete