Sunday, July 9, 2017

Tagasi igapäevas

Tagasitulek ja sisseelamine Eesti aega ei möödunud üldse nii sujuvalt kui minnes. Ideaalne plaan oli, et magan pika lennu, aga kahjuks nii see ei läinud. Kui reede õhtul lõpuks kodus magama jõudsin olin umbes 36 tundi juba järjest üleval olnud ja und polnud ikka veel. Selle kompentseerisin aga täielikult järgmisel päeval. Nimelt ärkasin hommikul kell 6.00 kehva enesetundega ning diagnoos oli midagi kõhugripi sarnast. Õnneks pikalt see ei kestnud, aga väga loid oli olla ehk järgmised 20 tundi veetsin sisuliselt pikutades või magades.

Pühapäevaks sain enam-vähem pildi ette ning plaanis oli laulupidu. Sõbranna pakkus veel enne enda juures brunchi ehk pannkooke ja proseccot ning suundusime lauluväljakule. Minu jaoks oli ekraanide puudumine ikka üsna märkimisväärse tähtsusega. Kuna rahvast oli meeletult palju, ei saanud eriti liikuda ning kui midagi ei näe ka, siis hakkab paratamatult mingi hetk igav. Olles ise enamik kordasid esinejana seal viibinud, pean ütlema, et see on ikka täiesti midagi muud. Publikuna ei saa pooltki sellist emotsiooni! Järgmine kord tahaks pigem laulupidu näha.

Hommiku entusiastid vs lõpp
Trennis on küll jube mõnus tagasi olla. Enne puhkust oli mul üsna suur motivatsiooni puudus. Eks ma ikka käisin jõusaalis, aga midagi asjalikku ja tulemuslikku seal küll tehtud ei saanud. Nüüd pärast kahte nädalat pausi ja suurt söömist on päris tore jälle tegutseda. Hetkel oli mul kava viimane viies nädal ehk drop-setid. See tähendas siis, et 6x suure raskusega, 6x keskmise raskusega ja max seeriaid kerge raskusega. Pärast puhkust võttis ikka korralikult läbi ja see lihasvalu...Ütleme nii, et kolmapäevasest jalatrennist kuni pühapäevani kõndisin tibusammudega. Sõbrannad ka küsisid, et mis mul viga on kui kaugelt tulemas nägid. Vahelduse ja aja kokkuhoiu mõttes olen nädala sees Audentese jõusaalis treeninud, kus mulle on täitsa meeldima hakanud. Palju ruumi ja vaheldus Myfitnessi konseptsioonile, mis on igal pool üsna sama.


Hetkel olen hoopis juba alates neljapäevast Tartus. Üsna spontaanne mõte tegelikult, aga sain selle sõidu kenasti tööga ühendatud. Vaatasin enda Tartu sõbrannad ja sõbrad üle ning külastasime kohalikke öölokaale ja restorane. Samal ajal olid ka Hansapäevad, kus laupäeval oli lihtsalt nii palju rahvast, et võimatu oli end massi sees liigutada. Pühapäeval oli inimesi natuke vähem. Ostsin ühe pudeli pirnimaitselist kodu siidrit ja sõin oma lemmikuid Andre Farmi juuste. Kes pole veel proovinud, siis julgen soovitada. Minu number üks on nende Andre Grand Old parmesani tüüpi juust. 






No comments:

Post a Comment