Sunday, February 2, 2014

Trennid 27.01-02.02

Pikalt ei hakka kokkuvõtet tegema. Praegu olen rohkem jõusaalis käinud, mis mulle täitsa meeldib. Seltskond on seal ka ikka suhteliselt kirju - vahepeal kohe päris koomiline. Ütleme nii, et Tartus selliseid naljalt ei näe. Mõned on kohe eriti ahned "oma" varustust jagama, et on tulnud ette isegi mõningaid ütlemisi. Ma sain ka ühe kurja vene rambo käest üks päev pahandada - kuigi ega ma aru ei saanud, mis ta rääkis. Õhtuses vahetuses lubati ühel isegi silm siniseks lüüa. Jätkuvalt on hommikuti ka üks "õpetlane", kes mulle ikka näpunäiteid käib jagamas või siis niisama nalja viskab.





Esmaspäev: Nädal algas nagu ikka jala päevaga. Esmaspäeval on juba üsna kindel kava, mida teen. Alguses olin üsna väsinud ja mõtlesin, et vist ei jõua pikalt teha, aga pärast paari harjutust sain hoo jälle sisse.  Mõned harjutused, mis tegin: glute bride with barbell, squat with barbell, smith machine bench donkey kick, smith m calf raises, leg press, one leg deadlift with kettle bell jm

Teisipäev: Alustuseks 45 minutit rinda ja Grit Strenght. Seekord ei tundnudki end enam Griti lõpus väga laibana - vb peaks raskusi suurendama? Samas kardan, et randmed võivad valutama hakata, mis eelmine kord juhtus kui kunagi Gritis raskusi suurendasin.

Kolmapäev: Õhtune trenn. Esmalt tegin selga ning seejärel üks bodycombat, Üldse ei viitsinud seekord combatit teha, mis pole minu puhul tavapärane. Pigem ootasin, et see juba läbi saaks - mitte et oleks väga raske, vaid lihtsalt ei viitsinud neid lööke teha. Pärast tegin väike ringtreeningu kõhule ja niisama "möllasin" TRXga kui teisi ootasin. Harjutasin peapeal seisu jms. Siim turvas mind vahepeal, et ma ümber ei kukuks.

Neljapäev: Jalad nr II. See on vist üks mu lemmikuid päevi hetkel - piisavalt raske, aga samas mõnus ka. Hetkel lemmik (samas ka ebameeldiv) harjutus on single leg bench lunge with barbell, mida teen kükipuuris. Raskusi ei peagi palju panema, aga juba tunnen, kuidas põletab.

Reede: Biitseps-triitseps. Polegi midagi lisada väga selle trenni kohta. Proovisin jalad TRXs plangus olles ja kolmnurka minekut seekord bosu käte all - päris mõnus, peab veel rohkem tasakaaluga vaeva nägema.

Laupäev: Õlad - üsna hea trenn, palju superseeriaid.

Pühapäev: Puhkus - tavalise laupäeva asemel. Väga ebatervislik lõpp nädalale koos alkoholi, kookide ja öösel söömisega. Vähemalt tants klubis ja hüppamine Hugoga veidi leevendas seda. 

Üldiselt võib nädalaga täitsa rahule jääda. Trenni sai tehtud parajalt ja söömine ka täitsa okei. Olen hetkel täiega kalahull - heigifilee, mintai filee, forell, heeringas, tuunikala. Varsti olen ise ka üks kala valmis. Võib-olla lisan ka mõni päev ühe päeva toidu piltides - vaatab seda asja. Lähen nüüd imetlen edasi oma uusi trennipükse ja naudin mõnusat pühapäeva. Ja kuna algas ka uus kuu, siis loodan, et enamik, kes uue aasta lubadusena trenni tegema hakkasid, jätkavad seda ka veebruaris. :)

Mintai filee praetud kookosrasvas, avokaado-kreeka jogurti kaste, tatar kodujuustu ja avokaadoga, kõrvitsasalat







1 comment: