Monday, February 8, 2016

Tagasivaade nädalale

Mõtlesin, et võiks teha lühikese nädala kokkuvõtte. Ausalt öeldes vahepeal mind ikka natuke üllatab, kui kuulen, kes mu blogi loevad ikka veel. Eriti arvestades seda, et ma seda vahepeal eriti aktiivselt ei kirjutanud.

Trennid said kõik tehtud ja enamgi veel. Hetkel tundub, et mulle sobib variant, kus esimesed kolm trenni on raskemad ja teised kolm kergemad. Üritan raskemad ajastada nädala esimesse poolde, sest siis on energiat ja motivatsiooni rohkem. Treenin hektkel peamiselt Postimaja ja Rocca Myfitnessides. Kui vanasti meeldis mulle kogu aeg samas kohas trennis käia, siis nüüd hindan üha enam vaheldust. Minu õnneks avati reedel ka Mustamäe klubi, mis on mu uuele kodule üsna lähedal. Käisin ka täna seal proovimas ja otseselt midagi halba öelda pole. Kuulduste kohasel on lisandumas sinna veel uusi seadmeid, mida teistes kohtades pole. Hetkel on neil seal mingit sorti liitumiskampaania, mistõttu oli järjekord uksest välja. Õige pea aga ilmselt rahuneb maha. Järgmine nädal avatakse Mustamäe keskuses ka  kino. Ilmselt hakkab üsna tihti õhtune trajektoor väja nägema trenn-kino-kodu.

Saime ka treeneriga paar korda kokku. Teisipäeval kuulutati meedias, et vajatakse 0 negatiivse veregrupiga inimesi. Kuna ma seda väärtuslikku verd oman, mõtlesin, et milleks hoida ainult endale. Ka treener oli huvitatud verd annetama, mistõttu võtsimegi suuna sinnapoole. Minu jaoks oli see esimene kord, aga kuna ma olen üsna külma närviga ja reaalsuses mitte niivõrd "bikiinitar", siis mingeid erilisi emotsioone kogu protseduur kaasa ei toonud. Töötajad olid küll ülihoolitsevad. Vahepeal oli tunne, et nad lausa ootavad, et ma ometi ütleksin, et "jah, pilt on suht udune". Kingituseks valisin pannilabida, mida ma polnudki jõudnud endale soetada. Tegelikult oli vere annetamine ka mu üks selle aasta eesmärkidest/lubadustest - nüüd on algus tehtud. Teine kohtumine oli meil ikkagi treeningsaalis ja lausa kell 8 hommikul. Plaanis oli taastav seljatrenn, aga välja tuli päris korralik tugev treening. Vahepeal on ikka hea kellegagi koos teha.

 
Muudel teemadel natuke, siis käisin laupäeva õhtul kinos "Taani tüdrukut" vaatamas. Film oli sama hea kui eeldasin, kui isegi mitte parem. Rääkis küll esimesest soovahetusoperatsioonist, kuid tegelikult oli üks väga ilus armastuslugu. Jäime kõik valikuga super rahule ja soovitan kindlasti tesitelgi vaatama minna.

Peas on hetkel palju reisimõtteid ka. Kui saaksin, siis vist ainult ringi reisiksingi. Muidugi on hea alati koju tulla tagasi... Hetkel mõtlen suve peale - kas võtta midagi plaani või minna kuskile spontaansele nädalalõpule ning pigem planeerida midagi kaugemat sügise lõppu/talve. Tegelikult on varsti ootamas midagi väga põnevat ja suurt, aga sellest lähemalt juba teine kord.

Igaljuhul head algavat töönädalat kõigile! Homme on ka vastalpäev ja usun, et see üks kukkel ei tee meist kedagi paksuks. Vahepeal on mul juba tunne, et inimesed on oma tervislikkusega hulluks läinud. Igal toiduga üritatakse leiutada mingeid imeasju, et oleks jahu-suhkru-piima jne vaba. Ausalt öeldes mind natuke ärritavad juba sõnad "puhas" ja "patuvaba" ja muud taolised väljendid... Asi on ikka pigem kogustes - kõike saab tarbida mõistlikkuse piirides ja ei pea elu liiga keeruliseks elama. Muidu olete lõpuks omamoodi toidusõltlased  või söömishäirega - kogu aeg mõtled ja ajastad. Ausalt öeldes olen ma ise ka selline ja kohati see ikka väga häirib mind, et ma ei suuda söögile mõtlemisest lahti lasta.

1 comment:

  1. Jaaa, mulle tundub ka, et kõik on ikka jube hulluks selle "tervislikkusega" läinud-kõik lahmivad trenni teha, söövad megavähe kaloreid ja ainult korralikult, et oleks ikka kõhulihased näha, sest kõhulihaste nähtavus ju näitab, et oled terve, tugev ja teed trenni-kurb, et see ni laialdaselt ja ühekülgselt levima on hakanud. Vast mingi aja möödudes ikka normaliseerub asi, kui miski muu populaarseks saab :)

    ReplyDelete