Sunday, January 31, 2016

Check-in: Tartu

Nädalavahetus Tartus on kahjuks jälle läbi saanud ja pean oma ilusast "mullist" väljuma ning reaalsusesse tagasi tulema. Parema meelega oleks veel natuke seal. Tartu on ikka väga südamelähedane ja ma üldse ei välistaks võimalust sinna kunagi tagasi kolida. Aga eks aeg näitab, kuhu suunas tuuled liiguvad. Hetkel keskendun pigem praeguse korteri valmimisele.

Trenninädalat võin pidada päris edukaks - kõik trennid said tehtud ja isegi natuke rohkem. Jõusaali teen 5 korda nädalas. Vastasel korral ei taastuks piisavalt ära. Uus kava mulle meeldib ja seetõttu on motivatsiooni ka rohkem. Reedel oli täiesti puhkepäev ning eile käisime traditsioonide kohaselt Kirkega koos jõusaalis. Mul oli kavas kergem variant õla päevast, mis tundus esimese hooga kuidagi nii lühike ja lihtne. Täna oli samuti jõusaalist vaba päev, kuid otsustasin hommikul üle pika aja külastada BodyArti, et natuke venitada. Tuleb tunnistada, et kohati on sellised treeningud isega raskemad kui jõsusaalis rassimine. Kõik see kummaliste pooside hoidmine on vahepeal ikka päris piinarikas. Õhtul plaanisin juba Tallinnasse tagasi minna, kuid tuli võimalus osaleda Kärdi jumpingu trennis, millest ma ka kinni haarasin. Olen seal ka korra varem käinud natuke vähem kui aasta tagasi, kuid siis olin dieedil ja oma trennidest nii kurnatud, et lisaks hüppamine ei olnud eriti nauditav. Seekord vastupidiselt mulle väga meeldis. Korralik kardio ikka ja jalad said päris palju vatti. Positiivne on ka kindlasti see, et grupp on väike ning kogu suhtlus vahetum. 


Tahaksin sinna kindlasti mõnikord ka oma 14-aastase õe viia. Minu pikaajaline missioon  on olnud teda kuskile trenni saada, millele on ta alati tugevalt vastu seisnud. Kui ikka ei meeldi, siis vägisi ka ei saa. Nüüd lõpuks sel sügisel jõudsin aga nii kaugele, et ta oli nõus minema Myfitness noorte treeningusse, kus talle täitsa meeldib. Ma ei tea, kas ta sai sellest motivatsiooni, aga igaljuhul läks ta kuu möödudes ka ühte teise trenni lisaks. Tööl on ka kõik suurteks trenniinimesteks hakanud. Varsti polegi enam kedagi, kes spordiklubi liige poleks. Planeeringi mõtetes hetkel järgmist ühist tööüritust ning kuna üldiselt on kollektiiv sportlik, siis võiks ka tegevus olla pigem aktiivsemat laadi.

Päeval käisime ka Kirkega Tartu Eedeni Mybody poest enda toidulisandite ja vitamiinide varusid täiendamas. Alati on ikka nii, et kõik vitamiinid jms saab ühel ajal otsa. Viimasel ajal olen kindlaks jäänud suhteliselt samadele toodetele ning maitse poolest lemmikud on ikkagi Self tooted. Kuna toidulisandite kohta olen saanud nii palju küsimusi, teen ehk lähiajal ka natuke põhjalikuma postituse.

Lisaks sportlikele tegevustele käisin veel kaks korda teatris. Olen viimasel ajal järje peale saanud. Seekord oli siis kavas "Hea põhjatuule vastu" ning "Fanny ja Alexander". Väga erinevad etendused, kuid mulle meeldisid mõlemad. Samuti sai avastatud Tartus üsna uut söögikohta Aparaati. Soovitan kindlasti külastada kõigil - head ja odavad söögid ning väga lahe interjöör. Asub natuke eemal kesklinnast, aga Tartu vahemaad on üsna olematud.




No comments:

Post a Comment