Tuesday, April 25, 2017

Aprill?

Kas käes on tõesti juba aprilli lõpp? Välja vaadates ei taha küll seda hästi uskuda. Kord sajab vihma, siis jälle lund, viie minuti pärast on päike väljas. Ainuke ühisjoon on vist see, et temperatuur on jahe. Täna hommikul plaanisn teha väikse jooksuringi, aga kui ikka lumetaolist asja taevast alla tuleb, siis jääb ära.

Aprill on möödunud tegutsemise tähe all. Esimesel nädalavahetusel oli FAF lõputöö kaitsmine ja kaasõpilase  töö oponeerimine. Kui ma oleksin sama palju aega kulutanud töö kirjutamise peale, kui selle tegevuse planeerimisele ja mõtlemisele, oleks ajakulu palju väiksem võinud olla. Siiski sain ilusti valmis, esitletud ja hindeks "suurepärane". FAF-ga on siis mul nüüd kõik! Lisaks sooritasin sel nädalavahetusel positiivsele tulemusele ka EOK ja EKFL abitreeneri eksami. Koolitusel käisin tegelikult 3 aastat tagasi. Mu joovastus oli päris suur! Kahjuks enamus mu tuttavaid ja pere ei osanud mu õnne väga jagada!

Kuigi sünnipäeva sel aastal ei tähistanud, kutsusin aprilli alguses sõbrad hoopis pühapäeva brunchile, mille juurde kuulusid täitsa tavalised paksud vahvlid, quiche, ahjuomlett, kohvi ja muidugi mimosa. Olen juba ammu brunchist unistanud. Austraalias oli pühapäevane hiline hommikusöök tavaks. Mõtlesin, et kui paar inimest meie grupist tuleb on hea, aga lõpuks käisid läbi peaaegu kõik, kes parasjagu Eestis on. Kolm inimest isegi Tartust. Tegemist on tegelikult sõpradega, keda suuremat osa tunnen juba umbes 19 aastat - neid peab hoidma!



Lisaks jõudis üks meist jälle abieluranda ehk sel laupäeval oli väike pulmapidu Kõue mõisas. Pidu oli lihtne, aga armas ning täpselt pruutpaari nägu. Nad võtsid kogu asja väga rahulikult ning eelkõige eesmärk lihtsalt üks tore koosviibimine pere ja sõpradega teha. Pulma lõpetasime kell 5 öösel sauna ja basseiniga.


Üldiselt mööduvadki tööpäevad trennis ja tööl ning muud nädalvahetused Mybody ürituste tähe all. Käisime ka Tallinna Buduaari turul. Üldiselt on inimestega suhtlemine tore, aga ka parajalt väsitav. Õhtu lõpuks on üsna raske sellest "mullist" välja tulla. Samuti on seal ka sihtgrupp natuke keerulisem, sest tegemist pole tihti trenniinimesega, vaid suur osa külastajatest on arvamusega, et valgujook kasvatab suured musklid või küsitakse hoopis, kas meil mõni ilma alkoholita ka on. Esimese päeva lõpus tegi Ti Sento ootamatult -50% allahindluse kõigele, mis muidugi tähendas parves hulluvaid naisi. Ei jäänud minagi ilma ja ühe ripatsite paari võrra mu kollektsioon rikkamaks sai. Järgmine Buduaari turg toimub juba 7.mail Tartus Lõunakeskuses ehk kõik Tartu sõbrad ja tuttavad, nüüd paluks teie etteastet! Aga tegelikult tulge ka, oleks tore näha ja mõne batooni ärin ikka maha!


Ma tegelikult hea meelega kirjutaks natuke sisukamaid postitusi ka, aga viimasel ajal kuidagi ei jõua selleni. Siis tulevadki natuke sellised "mis ma teen?" jutud. Jõusaalitrenni teen üldiselt 5 korda nädalas ning viimased kuu aega kava järgi, mis endale tegin. Hetkel võtsin eesmärgiks, et maksu mis maksab, aga pean hakkama lõuatõmbeid tegema. Minu jaoks on vaatepilt "naine lõuga tõmbamas" kuidagi eriti atraktiivne. Seega töö selles suunas hakkas järjepidevalt eelmise nädala lõpus. Tegin ka ühe treeningu koos "seljakuninganna" Darolaga, kes mulle natuke nippe jagab. 


Toitumisega on nii, et see on vahepeal suht eeskujulik, siis tuleb jälle nädalavahetus või üritused ja nii ta läheb. Kaalu peale pole ka astunud, aga ega see ilmselt mulle midagi väga olulist infot annakski. Lõpetuseks siis traditsiooniline igapäevaste söökide kollaaž.

Vasakult ülevalt: piima ja veega täisterakaerahelbepuder, munavalge, kodujuustu, banaani ja maapähklivõiga; leib Rukkipala singi ja munaga ning smuuti; tatrapehmik avokaadoga ja murakamoosiga kodujuusu ja maapähklivõiga.

Vasakult alt: juurikad kartuliga, kodujuust, kuumsuitsulõhe; maisigaletid kodujuustu ja külmsuitsulõhega; kõrvitsapüreesupp

Viimaste õhtute lemmik on lihte ja hea riisikauss ehk basmatiriis, avokaado, keedumuna, kodujuust ning veel mõned lisandid.



Võite alati kommentaarides märku anda, mis teemadel või millest lugeda sooviksite ja ma annan enda parima!

No comments:

Post a Comment