Friday, June 16, 2017

Juuni update

Juuni keskpaik on juba murtud! Viimasel ajal olen üritanud natuke rohkem aega maha võtta. Tööl on ka tipphooaeg läbi ja rahulikum. Vahepeal planeerisin ennast igale poole üle ehk nüüd on kätte jõudnud kogu viimase kolmveerand aasta väsimus. Mitte isegi füüsilises mõttes, aga vaimselt natuke tüdinenud kõigest.

Sellest hoolimata on ikka sõitmist olnud piisavalt - viimase paari nädalaga Tapa, Tartu, Rakvere, Pärnu ehk ei saa öelda, et täiesti paikseks olen jäänud. Siiski naudin neid vabu nädalavahetusi, mis pole 100% ära planeeritud ja saan teha seda, mis mõttesse tuleb. Suures osas on see tähendanud tegelikult palju väljas käimist...Aeg on oma karukoopast välja tulla! Sinna juurde käib siis ka tavaliselt alkohol. Mitte küll meeletustes kogustes, aga siiski. Ma olen alati arvanud, et ei pea kogu seda tervise teemat võtma nii mustvalgelt. See kui treenin palju ja teen suuremas osas tervislikumaid toiduvalikuid, ei tähenda, et peaksin kõigest muust loobuma. Üldse olen viimasel ajal kogu selle toidu-trenni teema suhtes üsna vabalt võtnud ja natuke teistele asjadele keskendunud. Peaasi, et täitsa põski punni ei söö-joo!

Mõni aeg tagasi võtsin endale ka kinnisideeks, et mul on ratast vaja. Tegelikult on mul see mõte juba 3 aastat olnud ning Kalamajas elades oleks peaaegu isegi teostuseni jõudnud. Minu soov oli pigem natuke sportlikum variant, et saaks vajadusel nii maanteel kui ka kergemal metsarajal sõita. Nii soetasingi soovituste kohaselt Scott hübriidratta ning siiamaani olen rahul. Eesmärgiks on pigem niisama ringi sõita mõõdukas tempos. Olen nüüd mõned 30-60 km otsad teinud ja aina rohkem hakkab meeldima.

Muidu trennide koha pealt käin ise ikka 4-5 korda nädalas jõusaalis. Lasin Ramilil endale kava teha, mis koosneb 5 erinevast tsüklist ehk pole veel kõiki osi jõudnud läbi teha. Üldiselt mulle väga meeldib ja on piisavalt vaheldusrikas. Lisaks mõned uued harjutused ka. 

Paar nädalat tagasi avasime bikiini tsikkidega suvehooaja ja käisime Kätlinil Rakvere kandis külas. Tegime kõike, mis meile meeldib ehk nädalavahetusse mahtus spaa, trenn, grill ja muidugi jäätis. Kätlin tegi meile enda firmarooga ehk "võileib-pitsa". Ühel päeval leidsime maja taga tuulevaikse nurga ning saime isegi natuke pruunimaks.


Telliskivi Tänavatoidufestivalil proovisin tofu vardaid karri ja satay kastmega. Muidu väga tofu fänn pole, aga päris huvitav maitseelamus. Keskmisel pildil on "kaunid" padjanäod kell 3 päeval.


Kui keegi Tartusse satub ja otsib head päevapraadi , siis minul olid positiivsed kogemused Gustav Castros (vasakul) ja Reval Cafes (keskmine pilt). Samuti sain ma lõpuks proovida Aparaadi külma sinihallitusjuustu kooki ja see oli reaalselt PARIM! Iga amps lihtsalt sulas suus - igas mõttes ideaalne - piisavalt soolane ja magus ning natuke ka jäätise moodi, Olin sellest palju kuulnud ja antud kook oli küll täpselt minu maitsele. Lisaks on endiselt tasemel Excellence makrooni-pistaatsia jäätis. 


Aga pikka juttu täna ei tee ja suuri tarkuseteri ka ei tule. Hetkel pean selgeks saama, missuguseks oma elu alates sügisest kujundan.  Natuke lähemalt õige pea! Tegelikult on jäänud veel vaid loetud päevad, sest juba järgmisel kolmapäeval sõidan NEW YORKi! Reisist saate kindlasti lugeda ka blogi vahendusel1



No comments:

Post a Comment