Monday, April 14, 2014

Nädala kokkuvõte 07.04-13.04

Teen kiire ülevaate eelmisest nädalast ka.



Pulsitsoonid ei ole õiged, sest ma ei kasuta hetkel pulsikella
Esmaspäev: Plaanisime Kirkega lõpuks Griti ja lihashooldusesse minna Lõunakeskusesse. Kuna mul jäi loeng ära, tundus see hea plaan. Läks aga hoopis teisiti. Nimelt oleksin peaaegu avarii tekitanud ja mõlgi saanud. Pärast valgusfoori vasakule reastudes ühesuunalisel teel ei näinud ma autot enda kõrval. Tema õnneks mind nägi ja keeras äärekivisse. Pääsesin ehmatusega ja sõitsin Lõunakeskusesse. Sinna jõudes avastasin, et antud auto on minu selja taga, kust välja astus noormees, kes viitas kahele kriimule oma BMW veljel, mille äärekivi talle tekitas. Arutlesime siis natuke aega seal asjade üle ning kuna ma noormehe soovile - talle 100 eurot maksta kriimu parandamiseks, nõus ei olnud, vormistasime kindlustuse paberid. Tegelikult olin väga õnnelik, et midagi hullemat ei juhtunud ja ma kahe mõlkis auto kohta ei pea pabereid kirjutama. Griti ma siiski ei jõudnud. Tegin lühikese jalatrenni ja rullisime ning venitasime end korralikult pärast. Tule veel ideele Lõunakasse trenni minna eksju (see on mu kodust täiesti teises otsas). Aga lihashooldus on mõnus :) ja valus ka.

Teisipäev: Hommikul jälle Tartu Ülikooli Spordihoones, kus nagu ikka kükk, rinnalt surumine ja jõutõmme. Kasutasime seekord pakke ja kaste abimehena. Seega kükkisime kastile, rinnalt surumisel pani partner paku rinnale ja jõutõmbel kang pakkudel või seisad ise pakul. Nii saab varieerida raskuse amplituudi ja arendada jõudu. Õhtul käisin Myfitnessis combatis.

Kolmapäev: Kolmapäeva hommikuti üldse ei viitsi end spordiklubisse vedada, aga pärast lähen super enesetundega loengutesse. Kavas oli nagu ikka rind, triitseps, biitseps.

Neljapäev: Pärast terve päeva raamatukogus veetmist, käisin jälle ühes natuke unustusse vajunud lemmiktrennis bodyattackis. Oli hea nagu alati ja tegelikult tahaks seal palju rohkem käia. Eelmine aasta olin ikka aktiivne osaline ja arendab väga hästi vastupidavust. Peale seda oli kavas jalatrenn. Algul mõtlesin küll, et olen üsna väsinud, aga ma ei tea, kust see energia tuli, sest super trenn ja jõud oli. Õhtul olid küll nii vaim kui ka keha väsinud.

Reede: 8ks läksin tublisti Synergysse, mis oli täis broneeritud. Inimesed on see aasta ikka usinad trenniskäijad, mis on ju tore. Ring oli üsna raske ja tegime ainult 2 seekord: TRXga käed laiali, rippes jalgade viimine pulgale, alusele hüpped, köie ronimine, siregete jalgade langetamine lamades, vastu seina staatiline kükk raskusega, jalad bosul plankust üles ronimine, ühel jalal jõutõmme sangpommiga, ühel jalal üles tulek, sangpommide üles surumine vaheldumisi. Kella 9ks läksin spordi üldainete koolitusele, kus veetsin ka järgmised kolm päeva. Sain jälle natuke targemaks ja üllatavalt ruttu läksid kõik loengud. 

Pühapäev: Viimane päev koolitust olin juba üsna väsinud ja tähelepanu hakkas hajuma. Trenni ka väga ei viitsinud minna. Kui aga sinna jõudsin, läks laiskus üle ja sai tehtud üks korralik treening seljale ja õlgadele. Kuna palju tuttavaid oli samal ajal sattunud, venis see kokkuvõttes päris pikale. Nädal sai lõpetatud jälle mõnusa enesetunde ja positiivsete emotsioonidega.

Viimasel ajal on suur liha isu kogu aeg: pildid delikatess veisehakkliha punaste ubadega, salatilehed, kirsstomat, avokaado, kodujuust.

Käisime Vagas Mamas söömas-super head Aasia toidud
ja portsud on väga mehised. Poole pakkisime kaasa.
Soovitan kõigile tartlastele. Pildil Nepali kanaroog.
Proovisin ka ära Eesti tuntud ökojäätise ja ei pidanud
pettuma. Kookose oma maitses nagu rafaello.




No comments:

Post a Comment