Monday, November 14, 2016

Uued tegemised

Võistlused on küll läbi ja võiks eeldada, et nüüd on natuke rohkem vaba aega. Ise arvasin ka esialgu nii, aga välja kukkus nagu ikka... Ühesõnaga on novembris ainult täpselt üks päev, mis pole 80% täis planeeritud. Samas on kõik hästi põnev ja palju uut ees ootamas.

Tartus olles käisin viimasel päeval veel Myfitness Weekendil. Meie kõrval boksis müüdi juba Soome fitness messil tuttavaks saanud Propude ehk valgupuddinguid. Mõnusad vahepalad ja maitse poolest ületavad küll teisi valmis valgutooteid (mitu korda paremad kui Valio proteiinikohupiimad).


Eelmine nädal sai tehtud küll sada erinevat asja alustades igapäevasest tööst ja trennist kuni erinevate istumiste ning koolituseni. Tegelikult ma polegi veel sellest kirjutanud, aga alustasin ikkagi FAF personaaltreeneri koolitusega. Rääkisin sellest kevadel ka natuke, kui baaskoolitusel käisin. Sellel nädalavahetusel olidki kolm esimest "koolipäeva" ja emotsioonid on väga positiivsed. Vahepeal mõtlesin küll, et millesse end mässinud olen, sest ega seal niisama nalja ei tehta. Nõudmised on päris kõrged ja palju eksameid ning iseseisvat tööd on ootamas. Mulle oli esialgu harjumatu mitu päeva ühe koha peal istuda ja kuulata. Samas on see kõik nii põnev ehk tegelikult olen ma kergelt öeldes vaimustatud. 

Esimese nädalavahetuse teemadeks olid peamiselt spordifüsioloogia ja anatoomia. Pärast pühapäevast liikumissuundade praktikumi kõigil pea korralikult sumises. Lõpuks oli mul endal ka tunne, et tegelikult ma ei saa vist midagi enam aru - mis suunas, mis liiges või mis lihas töötab. Täna trennis ka iga harjutuse ajal käis muudkui peast läbi, et mis liigeses liigutus ikka on... Peab õppima hakkama, sest järgmisel nädalal juba eksam ootab. Ühesõnaga kõik vähegi vabad hetkel peab õppides mööda saatma.

Lisaks on praegu Tallinna Ülikooli raames loengusari Treeni teadlikult. Homme juba toimub kindlasti põnev Kristjan Pordi loeng ületreeningust. Kahjuks ise see nädal ei jõua.



Trenni olen ka teinud, aga pigem ikka lühikesed ja kerged. Eelmine esmaspäev oli tegelikult natuke piinlik lugu. Nimelt mõtlesin, et külastan üle pika aja mõnda rühmatrenni ja ainuke, mis Mustamäe klubisse jõudes oli HIIT. Olen varem ka taolisi trenne teinud ja tavaliselt on meeldinud. Seekord aga oli see tõesti nii igav. Sihuke tunne, et teeme 30 erinevat harjutust lihtsalt järjest ja mingit koormust üldse ei saa. Ühesõnaga 20 minutit pidasin vastu ja siis pidin saalist lahkuma. Endal oli ka päris nõme tunne, sest ise treenerina mulle kindlasti ei meeldiks, kui keegi poole tunni pealt minema läheb. Samas ei suutnud lihtsalt seal piinelda. Tuleb ikka enda liistude juurde jääda või jõusaalis mõnda ringtreeningusse minna. Tunnen, et vaim ja keha on piisavalt taastunud juba tugevama ja süsteemsema treeningu jaoks. 

Plaaniväliselt ostsin ka uued treeningtossud ja muud kraami. 
Põhjust leiab alati, et end premeerida.

Toitumisega hakkab suhe vaikselt normaliseeruma. Olen vähehaaval kaloraaži suurendanud., aga kaal pole eriti palju tõusnud. Igapäevaselt kõike päris täpselt ei kaalu ja üles ei märgi, aga oskan silma järgi ka üsna täpselt hinnata.   Näljatunne hakkab üle minema. Samas magusaisu kasvab. 

Reedel ostsin uut kaneeli Ben&Jerry jäätist. Mõtlesin küll, et söön ainult pool ära, aga jäi nii kripeldama, et laupäevaks oli otsas. Päris magus, aga mõnusate tükkidega - olin peaaegu juba unustanud, kui hea üks jäätis saab olla. Pole üldse probleem terve korraga ära süüa ja ma usun, et mahuks rohkemgi. Prismas on veel mitu uut maitset. Peab vist nädalavahetuse traditsiooniks tegema. 

Mõned põnevad tooted veel, mille avastanud olen.

  • Kerge verivorst broilerifileega (100g: 139kcal; R 2.3; SV 17.7g; V 11.8g)
  • Heledad näkileivad: Soetasin need (vist) Maximast juba mõnda aega tagasi, kuid paki avasin alles nüüd. Ühed parimad, mida proovinud olen ja üks on ainult 21 kalorit.
  • Ameerika burger veiselihast



  • Lisan veel mõned toidupildid - äkki saate mõne idee.
    Ülevalt vasakult: 
    • Kanalihaga verivorstid ahjukartuli ja -peediga, muud lisandud
    • American burger kotlet, ahjukartul, peet, muud lisandid
    • Täisteramakaronid, kanafilee ja kitsejuustuga; peal aurutatud peet (valmistoiduaine), spinat
    Alt vasakult:
    • Üks lemmikuid putrusid: kaerahelbed ja kliid keedetud vee-piimaga; sisse lisatud rosinaid ja munavalget; peal murakamoosiga kodujuust, mustikad, maapähklivõi
    • Kõrvitsasupp: kõrvits, porgand, kartul, sibul praetud võis ja keedetud kanapuljongis; pärast püreestamist segatud sisse merevaik; peal kanafileesink ja röstitud kõrvitsaseemned
    • Makaronisalat: täisteramakaronid, kanasink, kurk, tomat, mais-paprika-hernes konserv, kastmena Alma kreeka jogurti ja kodujuustu segu.


    No comments:

    Post a Comment