Sunday, December 11, 2016

"Detsembrikuus kõik on uus"

Tere-tere blogi pere!

Pole mõnda aega enda tegemistest märku andnud. Viimaste nädalatega on elu nii palju muutunud, et ei suutnud end kätte võtta, et midagi kirja panna. Tegelikult on kõik ainult positiivses suunas läinud, aga igas elu valdkonnas on lihtsalt nii palju uut infot, et see kõik kokku väsitab.

Just lõppes FAF koolituse esimese tsükli viimane nädalavahetus. Kolm päeva rääkisime toitumisest ning minu rõõmuks on teadmised isegi päris head ning sain kinnitust enda toitumisalastele põhimõtetele. Olen seda kogu aeg rõhutanud, et mõõdukus ennekõike - sööma peab, aga lihtsalt võimalikult hea kvaliteediga ja erinevat toitu. Samal ajal ei peaks kuskile äärmustesse langema ja võib ikka head-paremat ka lubada. Kuigi teema oli huvitav, on ikkagi üsna harjumatu hommikust õhtuni ühe koha peal istuda. Nüüd on veel vaja teha üks eksam järgmine nädal ja esimene osa on läbi.

Eelmine koolitusnädalavahetus kaks nädalat tagasi oli rohkem praktilisemat laadi. Harjutasime tehnikat ja baasharjutusi. Esialgu oli pärast seda küll tunne, et ma vist ei saa ikka milllestki aru ja ei oska ühtegi harjutust. Õnneks paari päeva pärast see tunne möödus ning enesekindlus on tagasi. Olen rohkem hakanud inimesi jõusaalis jälgima ning vahel tuleb nende pärast ikka natuke hirm peale. Neljapäeval harjutasid kolm noormeest jõutõmmet nii hullu tehnikaga (ja raskusi aina ladusid), et ma lihtsalt ei saanud neile mainimata jätta, et kui nad samamoodi jätkavad, siis varsti on neil suure tõenäosusega mingi vigastus kaelas. Ütlesin seda muidugi viisakalt ja nad isegi tänasid. Lihtsam on aga oma asja ajada ja silmaklappidega ringi käia.

Möödunud nädalavahetusel oli lisaks praktiline eksam, kus pidime kellegi teise kaasa võetud sõbrale kahe etteantud harjutuse tehnika ideaalselt ära õpetama. Sooritust filmiti ning hiljem vaatasime neid kõik koos ja saime natuke tagasisidet, mis minu puhul oli üldjuhul positiivne. Samuti oli see alates augustist sisuliselt esimene vaba nädalavahetus, kus polnud suuri kohustusi. Kirke käis Tallinnast külas - tegime traditsioonilisi asju ehk shoping, trenn ja käisime isegi õhtul väljas. Päris mõnus!


Üks põhjus, miks mul tegelikult vaba nädalavahetus oli, on see, et ma vahetasin töökohta!!! 30. november oli viimane tööpäev Sports Directis ja 1. detsembrist olen täiskohaga Mybodys. Olen tegelikult üli rahul! Natuke harjumatu on ja praegu selline sisseelamise periood ning õppimine, aga siiski ei igatse üldse. Olid kindlasti põnevad ja väga õpetlikud aastad, aga hea on edasi liikuda.

Tänaseks aga kõik. Mõni päev räägin trennidest ja ka. Ilusat kolmandat adventi ja olge mõnusad! :) Lõpetuseks nagu ikka mõni toidupilt. 


Vasakul: Kivi Paber Käärid (üleval), Apelsini Raudtee (all). Paremal: Tokumaru Solarises - meenutasin Jaapanit

No comments:

Post a Comment