Sunday, January 1, 2017

Tagasivaade 2016. aastale

Esiteks pean muidugi soovima kõigile head uut aastat!

Ühest küljest on see pühade periood tore aeg, aga tegelikult on mul hea meel, et see nüüd läbi saab. Jõulutunne puudus küll täielikult ja hetkel mõtlen, et kas need üldse toimusid sel aastal? Võtsin sel aastal üsna rahulikult ja suuri plaane ei teinudki. Jõuludeks tuli ema külla, käisime mitu korda kinos, 1. jõulupühal ligunesime spas ning 26.detsembril põikasin ikka korraks Tapale vanaema juurde ka. Kui muidu nagu aru ei saaks, et pühad olid, siis see pidev söömine ja näksimine on oma jälje jätnud ja kilosid ikka vaikselt lisandub. Minu suurim vaenlane ongi pigem söögi haaramine siit ja sealt ning igasugused snäkilauad, kus terve õhtu käsi ulatub millegi järgi. Eile vana-aasta õhtut pidades, ütles üks neiu, et tal on hea, meel et keegi sööb VEEL ROHKEM kui tema. Õnneks oli tegemist väga kena ja heas vormis naisterahvaga. :)

Aasta lõpp möödus tegusalt. Tartusse tulin juba neljapäeval, kus kaks päeva tegin tööasju. Laupäeva hommikut alustasin trenniga koos Kirkega. Olin üks esimesi, kes klubis vist hommikul oli. Tuli ikka vääriline punkt panna aastale ja see on meil ikka väikest viisi traditsioon juba. Pärast trenni panin selga pidulikumad riided ja  käisime emaga Hennesy aastalõpu kontserdil. Rahvast oli ikka meeletult ja natuke jäi kava mulle ühekülgseks. Pärast seda tegime aasta-lõpu lõuna Tartu uues Reval Cafes, mis on üli mõnus ja hubane, kuid söögis kahjuks pidime mõlemad pettuma.

Õhtu viisakama osa veetsin Kirke naabruskonnaga. Laual oli kõike head ja paremat alustades sushidest, juustudest, oliividest ja muudest snäkkidest. Minu suhu jõudis tee ilmselgelt liiga palju. Joogiga ka tagasi ei hoidnud sel õhtul. Südaööks läksin kesklinna, kus oma klassikalise seltskonnaga uue aasta vastu võtsime ja pidu jätkus veel kauaks. Koju jõudsin kunagi hommikul ja nüüd mõnda aega vist alkoholi näha ei taha jälle. Kui jalad alla sain, otsustasin, et peaks autole järele minema, mis asus 7 km kaugusel. Ema liitus ka ja tegime mitte nii mõnusa "matka" läbi paduvihma autoni. Jalad olid juba 5 minutiga läbi vettinud. Auto juures ootas mind veel "hea" üllatus - nimelt oli auto aku tühi. Oma krokodille ma üles ei leidnud, aga õnneks oli seal toredaid abimehi, kes mu hädast välja päästsid. Selline algus siis aastale!

Kui nüüd 2016. aastale tagasi vaadata, siis jäin sellega täitsa rahule. Palju elumuutusi ning põnevaid sündmusi nii trennialaselt kui ka isiklikus elus.

Teen sarnaselt eelmisele aastale lühikese kokkuvõtte 2017.  tähtsamatest sündmustest
  • Jaanuar: sain lõpuks korteril köögi ja suure toa vahelise seina eemaldatud
  • Veebruar: sain valmis enda isikliku korteri ning kolisin sinna lõpuks sisse.
  • Märts: käisin Soomes tuttava juuksuriga soenguvõistlusel, sain 25-aastaseks
  • Aprill: reisisin Jaapanisse oma sõbrale külla - kindlasti üks parimaid elamusi!
  • Mai: veetsin tööga nädala Vilniuses uue poe installeerimisel
  • Juuni: Kõva mehe jooks, ainukesed rannaskäigud ja ujumised suve jooksul
  • Juuli: bikiinitaridega reis Milanosse ja lennust maha jäämine - tänu sellele viibisime ühe lühikese reisi jooksul kokku Läti, Itaalia, Šveitsi ja Saksamaa territooriumil.
  • August: lühike puhkus - mõnusad rabamatkad, metsaskäigud, kontserdid; alustasin enda võistlusdieeti
  • September: valmistusin võistlusteks täiel rinnal - poseerimised, trennid, toitumine.
  • Oktoober: bikiinifitnessi võistlused Soomes, Lätis ja Eestis
  • November: alustasin FAF personaaltreeneri kursustega, matsin vanaema, lõpetasin töö Sports Directis
  • Detsember: alustasin uuel töökohal Mybodys ja üritan uue elukorraldusega harjuda.
Kindlasti mahtus sinna palju muudki. Uue aasta suhtes olen positiivselt meelestatud. Mõned reisiplaanid on juba paigas. Lõppude lõpuks ei muutunud ju tegelikult üle öö midagi, vaid homme on jälle lihtsalt üks esmaspäev uue aasta numbriga.

Trennidest ja toitumisest mõnes teises postituses juba pikemalt. Üritan nüüd natuke rutiini jälle sisse elada ja eks siis loksub paika ka kõik muu.