Sunday, January 15, 2017

Trenni - ja toidujuttu

Viimasel ajal pole ma just parim blogija. Olen isegi mitu korda uue postituse "akna" lahti teinud, aga siis üsna ruttu uuesti kinni ka.

Uus aasta ja kõik peaks justkui teistmoodi olema, aga tegelikult midagi otseselt muutunud pole. Tänu uuele tööle saan natuke rohkem ringi liikuda mööda Eestimaad, mis mulle meeldib. Eelmisel nädalal jõudsin tänu sellele esimest korda ka lõpuks Rakverre Kätlini juurde trenni. Reedel käisin üle pika aja rühmatreeningus ehk HIIT's - vahelduseks täitsa mõnus ja ikka äge, kui enda sõbranna trenni annab. Ööseks sõitsin vanaema juurde Tapale ja enne juubelipidustusi tegime laupäeva hommikul Kätliniga veel Aqvas ühe jõuksi trenni ka. Jõusaal on seal hea - varustus üsna korraik, suured klaasaknad ja ilus loodusvaade.

Trennist rääkides, siis viimasel 1,5 kuud pole üldse mingit kindlat kava jälginud. Järgisin küll kindlat süsteemi ehk kolm erinevat päeva - jalg, selg ja õlad, aga harjutusi varieerisin iga kord. Katsetasin natuke teisi asju, mis oli vahelduseks hea. Siiski meeldib mulle üldiselt teha kindla kava järgi, sest lihtsam on progressi järgida. Täna tegimegi treeneriga üle pika aja koos trenni ja tutvustas mulle uut kava. Jaotus on ikka kolmeks ehk jalatrenn, õlatrenn ja seljatrenn. Vahel teen mõne harjutuse ikka rinnale ja kätele ka, kuid üldiselt saavad nad muidu ka koormust. Kõhulihaseid sisuliselt ei tee. Harjutused on praegu aga rohkem tunnetuse peale ehk raskus kergem ja kordused suuremad. Hetkel 20 kordust kõike, aga iga korraga pean juurde panema ehk lõpuks tuleb neid 30. Võtab ikka võhmale küll! Pean hakkama rohkem tähelepanu liikuvusele pöörama - eriti just puusaliigesele. Võiksin seda ju õhtuti kodus teha, aga kuidagi ei jõua...

Mis võistlemisse puutub, siis hetkel seda mul lähiajal plaanis teha ei ole. Lihtsalt ei ole tunnet, et tahaks lavale minna ja sel juhul pole mõtet ka. Ma ei välista, et ma seda enam kunagi ei tee, aga hetkel kindlat ajakava seadnud pole. Äkki mingil ajal tuleb suur isu tagasi. Trenni teen ikkagi eesmärgipäraselt ja selles suhtes midagi ei muutu ka. Teistele on ikkagi väga põnev kaasa elada ja jälgida nende tegemisi.


Toitumise osas teen ikka endale toidud kaasa, aga kogu aeg täpselt ei tracki kaloreid ja makrotoitaineid. Nädalavahetustel on ikka päris palju"jama" ka suhu lennanud ning ega alkohol pole ka täiesti menüüst väljas. Olen viimastel nädalatel teinud süsteemi, et pühapäeva õhtul keedan erinevaid süsivesikuid ehk tatart, riisi, pastat valmis ja siis nädala jooksul miksin midagi sinna juurde.  Vahepeal oli laiskus nii suur, et ostsin Rimist keedetud tatart, sest ise keetmine tundus natuke tüütu. Piltidelt on näha ka, et toidud on ju tegelikult hästi lihtsad, aga siiki väga maitsvad. Vahepeal mõtlen küll, et võtan tööl Dailyst midagi, aga kui vaatan neid seisnud sööke seal, siis väga ei isuta.


Tänaseks aga kõik. Sööge vitamiine ja hoidke haigused endast eemal! :)





No comments:

Post a Comment