Monday, November 4, 2013

Eesmärgid ja õnnestumised

Kuigi tegelikult peaksin praegu süvenenult halduspoliitika eksamiks õppima, tuli isu vahelduseks veel üks postitus kirjutada. Emotsioonid on tegelikult laes, sest lõpuks sain endale lõputöö juhendaja ja teema. Vahepeal tundus juba, et asi on väga nutune, sest ihtsalt ise ei suutnud ennast kokku võtta ja mingit teemat genereerida. Tähtaeg, mil pean kavandi esitama, on aga juba väga lähedal. Õnneks päästis mind suuresti mu  praktika juhendaja, kes kohe mitut teemat soovitas. Kuigi suurem töö ja peavalu on alles ees, on vahel mulle hoopis teema valimine lihtsalt nii-nii suur probleem. Juba algkooli ajast mäletan, et ei sallinud kunstiõpetuses kui õpetaja ütles "täna joonistage, mis tahate ehk vaba teema". Noo ei tule pähe lihtsalt, mida teha... Hetkel on tegelikult mu enamus mõtted trenni peal, aga vaikselt üritan ülikoolilainele jälle tagasi tulla, mis on vahelduseks isegi päris mõnus. Kolmanda aasta peale saan juba natuke isegi aru, et mingi baas on all ja teadmised omandatud. Vahepeal on loengutes küll tunne, et mida ma siit saan, aga lõpuks jooksevad asjad kuidagi peas paika. Ma loodan vähemalt. Eelmine nädal otsustasin ka, et pean hakkama endale igaks nädalaks eesmärke seadma nii kooliasjades, trennis kui ka muudes tegemisteks. Esiteks nii saab palju rohkem tehtud ning kuna mul hetkel loenguid ja kohustuslikuks korras kohalolemist kuskil vähe, siis pean ennast ise distsiplineerima, mis on palju keerulisem ülesanne. Trenniga tegelikult on lihtne - sinna tahan alati minna, ülejäänud asjadega keerulisem. Lõputöö teema saamine oligi tegelikult eelmise nädala kõige suurem must do ja ainuke, mis veel täitmata jäi. Õnneks esmaspäev muutis seisu - iga kord kui meili häält kuulsin, siis jooksin kohe vaatama ning lõpuks nüüd saabuski see oodatud meil. Võin rahul olla!

Mõtlesin, et panen siia mõned eelmise nädala toidupildid. See oli vist üks minu kõige korralikumaid nädalaid. Viimasel ajal olen olnud üsna tubli ja pean tõdema, et enamik isusid on ära kadunud. Kui varem oli tihti tunne, et tahaks seda või teist, siis nüüd ei tulegi väga midagi pähe. Loomulikult magus mulle maitseb, aga suuremat isu küll ei ole. Ega ma endale midagi otseselt keelanud ju pole ka - kui ikka tahtmine on suur, siis peab sööma, sest muidu on tavaliselt nii, et hakkan selle asemel hoopis teisi asju näksima, mis on veel halvem. Magusa olen asendanud rohkem kodujuustuga, kuhu panen vahel mõnda isetehtud moosi ja seemneid ning väga hakkas meeldima Alma kodujuust murakamoosiga (jajaa seal on küll palju suhkrut, aga mõistlikus koguses okei). Teised variandid on näiteks kreeka jogurt (kasutan Total 0%, mis on küll veidi kallim) mõne puuvilja ja seemnete/pähklitega ning maitsestamata kohupiim kaneeli/seemnetega vms. Tuleb leidlik olla ja katsetada. Üritan sama rada edasi minna ning pean vist veidi oma kaloraaži tõstma, kuna treeningkoormus on suur ning muidu hakkan varsti kilosid kaotama juba lihaste arvelt. Kirjutasin enne ka, et tegin kehaanalüüsi, mis muidugi näitas, et kõike on juurde vaja. Siiski on eesmärgiks hetkel juurde saada lihaste arvelt ning rasvaprotsent enam-vähem samaks jätta. See on tegelikult ju üsna keeruline ettevõtmine, aga üritan anda oma parima. Siim on ka nüüd jälle trennilainel ning nüü saan ma rohkem temaga arutada ja konsulteerida neid asju. Äkki tunduvad mu trennijutud siis ka vähem tüütavamad?! :D Lõpetuseks aga mõned pildid ka.






Ahjulõhe lillkapsaga, keedetud herned, kõrvitsasalat (lõuna)


Munapuder paprika ja šampinjonidega, avokaado, näkileib heeringaga (hommik)


Pruun riis, krevetid, kanatükid, porgand, lillkapsas, brokoli, šampinjonid, punased oad, herned teryaki kastmega (kindlasti eelmise nädala lemmik - nii hea!)

No comments:

Post a Comment