Monday, October 21, 2013

Eelmise nädala trennid

Üks nädal jälle läbi - küll need lendavad kiiresti, ei jõua enam hästi sammu pidada. Trennide mõttes võib rahule jääda. Kuna võtsin selle sügise eesmärgiks rohkem tähelepanu pöörata jõutreeningutele, kajastab seda hästi ka tänane graafik. Siiski pole ma aga veel suuremat sorti jõusaalihunt. Mulle lihtsalt meeldib see energia, mis rühmatreeningutest saan. Lisaks on vahel tunne, et jõusaalis ei pinguta ma ennast alati 100% ja on lihtsam alla anda kui väga raskeks läheb. Kui grupitrennis näen, kuidas ülejäänud inimestel on sama raske, siis püüan igal juhul lõpuni teha ja maksimumi välja pigistada. Lisaks on kahtlemata väga oluline motiveeriv treener. Tänu viimasele ma üldse hakkasingi tegelikult kunagi rohkem trenni tegema. Põhikooliajal oli mu absoluutne lemmik Kirsti Kuhi, kes pani lihtsalt liigutama ning olen kindel, et ilma temata ma polekski ehk kunagi nii suurt trennipisikut külge saanud. 
See nädal tegin jõusaalis ühe põhjaliku alakeha - ja ülakehatreeningu. Lisaks lühemaid seansse pärast bodypumpi. Kõhulihaste osa on peaaegu igas bodypumpis minu arvates liiga nõrk ning seetõttu teen tavaliselt pärast veel juurde (ning ka alaselga). Rahul ei ole ma ainult sellega, et pole üldse bodyattacki jõudnud, mis oli mu eelmise aasta üks lemmiktrenne. Olen kindel, et just see andis mulle väga hea vastupidavuse ja kätekõverduste sooritusvõime kasvas tunduvalt.
Pühapäeval tegelikult puhkasin, aga kuna ostsin lõpuks endale kauasoovitud fitball'i, siis tegin väikse treeningu kerelihastele. Pean mainima, et sellega saab väga huvitavaid harjutusi teha, eriti just keskkohale. Tahangi praegu võtta eesmärgiks tugevdada alaselga ja küljelihaseid. Puhkepäev see tegelikult ei olnud, sest nagu kõik teavad, siis olid eile valimised, mis tähendas 16 tunnist tööpäeva kontsadel. Kui 01.30 koju jõudsin olin täiesti läbi ja täna on tunda lihasvalu üle kogu keha. Justkui oleks eile suurema trenniga hakkama saanud.
Nüüd on aga uus nädal jälle täies hoos uute eesmärkidega. Ilusat töönädalat ja olge aktiivsed! Vahel võib trenn olla kõige suurem puhkus (uskuge mind)!

14.oktoober-20.oktoober



Pulsitsoonid on graafikul valed, kuna neid ma pole ise sisestanud, sest pulsikell otsustas, et tema enam minuga koostööd teha ei taha. See tähendab, et umbes poole treeningu ajal hakkab ainult nulle või suvalisi numbreid viskama. Sellega peab lähiajal midagi ette võtma. Kuna ma eelmised pool aastat kandsin pulsikella pidevalt, oskan nüüd juba ise umbkaudselt hetkepulssi määrata.

No comments:

Post a Comment