Tuesday, October 15, 2013

Tere blogi!

Ja siit tulebki minu esimene postitus. Kaalusin pikalt, kas alustada  blogiga või mitte, kuid otsustasin selle siiski kätte võtta. Viimasel ajal olen hakanud suureks blogide lugejaks ning olen nendest saanud tohutul hulgal kasulikke nippe ja motivatsiooni, mis on tekitanud ka mul suure kirjutamise himu.  Hetkel pole ma veel kindel, kas antud kirjutis läheb avalikuks või jätan selle pigem väiksemale ringkonnale Kuigi tihtipeale tunnen, et sõpradele kirjutada on palju raskem kui võõrastele. Oman ka varasemalt ühte blogi (http://www.teretulemastaustraaliasse.blogspot.com/), mis kirjeldab minu aastat ja seiklusi Austraalias. Siin proovin keskenduda enam oma treeningutele, toitumisele ja eluviisile, mis on praegu väga olulisel kohal minu elus. Kahtlemata olen hetkel oma elu parimas vormis ning loodan, et see tee läheb ainult ülesmäge.

Nurgakivi on pandud - seega peatse kirjutamiseni!



No comments:

Post a Comment