Monday, October 28, 2013

Trennid 21.-27.10

Kiire ülevaade ka eelmise nädala trennidest. Tunde tuli kokku päris palju, samas üritasin end mitte liigselt ära koormata. Lõpuks jõudsin ka üle pika aja jälle nö "keha ja meele" trennidesse, millest nii puudust tundsin. Mõnikord pikemat venitust teha on ikka väga oluline ja mu keha alati tänab mind pärast seda. Eelmine aasta võtsin eesmärgiks teha ära spagaat ja suve alguses saavutasin selle (hetkel küll vaid vasaku jalaga). Suures osas just tänu neile treeningutele. Lisaks käisin ka paar korda kuus süvavenituses ning tegin vahel ise pikemaid venitusi pärast trenni. See oli tegelikult üsna suur eneseületus, sest ka umbes neli aastat tagasi seadsin endale sama eesmärgi, milleni ma ka jõudsin. Ükskord venitasin aga liiga külmalt ja rebestasin parema jala ära. Aiai kui valus see oli...selline tunne nagu üks jalg oleks otsast tulnud ning mida kontrollida ei saa. Pärast seda pidin trenne tunduvalt vähendama ning rohkem andis vigastus tunda ligi kaks aastat. Täna ma enam seda ei tunne, kuid parem jalg on üsna "kinni" võrreldes vasakuga ehk on veel mille kallal töötada. Spagaadi peale ei julgenud ma enam üldse mõelda - liiga valusad mälestused. Aga nagu öeldakse - aeg parandab kõik haavad ja nii ka minu omad.
Mõnes mõttes oligi möödunud nädal (taas)avastamise nädal. Olen pikalt juba hoogu võtnud, et minna spinningusse, aga alati on see tundunud üsna vastumeelne. Põhjuseid on mitmeid: esiteks jääb mul rattasõidust alati tagumik nii valusaks ning lisaks käisin Austraalias olles paar aastat tagasi ühes spinningus, kus see tundus lihtsalt piinarikas rühkimine, mis mingit naudingut ei pakkunud. Kuna reedel juba olin väga trennilainel, siis otsustasin ära proovida (esialgu küll 30 minutilise) ja see oli super mõnus ehk kindlasti lähen veel. Tuleb ikka üle saada oma eelarvamustest. Lisaks kiidan veel hommikust Synergy ringtreeningut. Olen ka seal varem käinud, kuid just seekord tundsin, et sai ikka pingutatud ka. Laupäeval tundsin end veidi väsinuna ning plaanisin puhkepäeva. Siiski käisin bodybalance-s, mis mõjus väga hästi ja viis ära kehas tekkinud pinged.
Muidu kirjutaks ehk pikemaltki, aga Siim siin juba nurrub vaikselt mu kõrval. Enesetunne on hea ja keha on puhanud. Järgmisel nädalal on plaanis pöörata rohkem tähelepanu jõutreeningule. Homme on plaanis isegi koos Siimuga jõusaali minna, saab mehelikku nõu ka küsida mõne masina kohta. Saladuskatte all võin öelda, et täna sai käidud bodyattackis ja see on ikka üks SUPER mõnus ja parajalt väljakutset esitav trenn. Pluss mu pulsikell on ka viimastel päevadel elumärke näitama hakanud, vaatame siis kui kauaks seekord! :)

Trenninädal 21.-27.10.13 




No comments:

Post a Comment