Monday, December 9, 2013

Super laupäev - LesMills Fitness Explosion

Pean oma emotsioonid lihtsalt laupäevast kirja panema, mil toimus LesMills Fitness Explosion. Kokku võib seda võtta sõnaga SUPER! Kahtlemata minu jaoks üks aasta sündmusi. Nüüd kui paar päeva juba möödas, saan natuke rahulikumalt olnule tagasi mõelda. Kuna käisin seal ka eelmine aasta, siis juba teadsin, mis mind ees ootab ning seetõttu oli ootusärevus topelt suur. Tuttavaid oli mul seekord kaasas rohkem, kuid põhi treeningpartneriks oli ikkagi Kärt, kellega olime ikka super tegijad! :) Nalja ja trenni sai igaljuhul küllaldaselt! 

Võrreldes eelmise aastaga oli trennide valik natuke teistsugune: Bodypump, Bodyattack, CXworks, Grit Strenght, Grit Plyo, Bodyjam, Bodycombat, Bodybalance. Uuendusena olid siis Grit ja CXworks. Midagi täiesti uut mulle polnud, kuna olen neid kõiki varem proovinud. Siiski seadsin eesmärgid endale ürituseks kõrgeks ning need said kõik tehtud. Kuna ka eelmine aasta sai korraliklt "hullu pandud", ei kartnud ma, et ei jõuaks kõiki soovitud trenne ära teha, sest vorm on kordades parem. Siiski oli väljakutseid piisavalt.

Natuke lähemalt siis päeva trennidest. Kavasid on tegelikult raske kommenteerida, sest seal tehes on kuidagi selline tuhin peal, et ei märkagi täpselt, mis toimb ja väga kiiresti saab läbi. Eks nüüd järgmiste nädalate jooksul saab parema ülevaate.

Igaljuhul esimesena tegin hommikuse bodypumpi. Läksime Kärdiga juba varakult kohale ning võtsime positsiooni sisse. Kõik said kasutada uusi smartbare, mis on üsna mugavad, kuid ketaste vahetamine nõuab harjumist. Mõnus on see, et kettad on kandilised ning kang ei lähe maha pannes kuskile "sõitma". Samuti on väga hea teha clean and pressi, sest kang ei ole otse kokkupuutes ketastega, mis vahel takistavad sujuvat liikumist. Bodypump oli mõnus nagu ikka. Kuna ei tahtnud ennast ära kurnata kohe alguses, kasutasin väiksemaid raskusi. Kava tundus muidu täitsa huvitav ning ka muusika oli üllatavalt hea. Ja treenerid olid mõlemad lihtsalt super lahedad. Eriti meeldis mulle Kimmo, kes osales ka eelmine aasta. Tagajõududena oli esindatud ka Merje, kelle Gritis käin Tallinnas.
Teine trenn kohe otsa oli bodyattack. Oli korralikult hüppamist nagu ikka. Kahtlemata oli see mu eelmise aasta lemmiktrennidest, kuid nüüd olen üsna harva sattunud. Seepärast oli eriti mõnus jälle "vana armastust" meenutada. Ringis tehtud harjutusi oli vahepeal üsna keeruline teha, sest kohati esines kokkupõrkeid. Pärast bodyattacki algas CXworks, mille kaasa tegemises polnud ma kindel. Siiski tegin kaks esimest lugu, kuid otsustasin siis enne Grit S puhata veidi. 
Kolmas täielik trenn oligi Grit Strenght, mis oli JÕHKER! Kuigi olen seal ka ju varem korduvalt käinud, siis see kava tundus ikka palju raskem. Muidugi mängis osa ka juba kergelt tekkinud väsimus, aga siiski...Kui muidu on olnud alati 6 lugu, siis nüüd oli enamuse aja vaid üks ning reaalne intervalltreening. Terve aja sisuliselt kangiga. Karm! Kärdiga ikka motiveerisime teineteist ning kui tehtud sai, oli ikka uhke tunne küll. Pärast Griti tegime pikema puhkepausi, mis sisaldas erinevate proteiinipuddingute ja smuutide degusteerimist, millest kõht sai täitsa täis. Sai ära proovitud ka lõpuks kuulus quest protein bar, mis tuli eelmisel nädalal iFiti müügile, ning varustasin Kärdile ja endale paar tükki. Ei pidanud pettuma - maitse ja koostis olid väga. Kahtlemata paremaid kui ülejäänud valgubatoonid, mida saanud olen. Samuti sai korraldatud suurem fotosessioon, et mitte korrata eelmise aasta viga, kus ma ei teinud ÜHTEGI pilti.
Pärast pausi algas järgmine suur väljakutse ehk Grit Plyo. Olin seda korra paar nädalat tagasi teinud, kuid uus kava oli jällegi hoopis midagi muud. Ühesõnaga pikk intervall treening. Võtsime Kärdiga koha üsna lava ees, kus vahepeal jooksid ringi ka lava peal olevad treenerid, et motiveerida inimesi. Väga äge! Selleks ajaks andis väsimus end juba tegelikult tunda. Vahepeal oli küll selline tunne, et noo ei jõua neid kükke enam teha...aga ei anna alla!
Viies trenn oli lõpuks bodycombat, minu vana ja ikka veel kestev armastus/lemmik trenn. Austraalias olles natuke tüdinesin küll sellest, sest treenerid olid üsna loiud, kuid nüüd on kiindumus üha kasvanud. Võtsime positsioonid sisse täitsa lava ees ja andsime minna. Selline power, mida ei anna kirjeldada. Lihtsalt tegid ja andsid minna...üks päeva parimaid kindlasti. Treener oli samuti väga super, kelle jaoks oli vist ka juba 4? trenn laval...Samuti oli laval ka Egle taustajõuna. Uus kava tundus põnev, aga natuke lihtsam vist. Eks neljapäeval saab paremini aru, mida endast kujutab. Pärast trenni tegime veel kohustuslikud combati pildid ning Kärt läks koju ära.
Mina otsustasin lõppu teha ka ikkagi bodybalance, et natuke end venitada. See tundus pärast eelmisi trenne eriti lihtne. Kõik lihased said ilusti venitatud ning viimane meditatsiooni osa oli nagu "kirss tordil". Emotsioon oli nii laes, et isegi väsimust polnud väga tunda. Siim tuli järgi ning pidi terve ülejäänud õhtu jälle trenni juttu kuulama (vaeseke...:D).

Kokkuvõttes jäin üli väga rahule - annab energiat jälle edasi liikuda üha tugevamaks ja paremaks. Ma olen väga tänulik enda super seltskonnale - Kärdile ja Anettele, kes muutsid kogu ürituse väga nauditavaks ja naljakaks. Hea on olla ümbritsetud inimestest, kellega oma emotsioone jagada! Aga mis siis muud, kui järgmise korrani!

Go Hard or Go Home!




No comments:

Post a Comment