Tuesday, June 24, 2014

Kasvatame peput - puusatõsted Smith masinal (7/100)

Palju on erinevates foorumites küsitud harjutusi tuharatele. Loomulikult on kükk jalgade treeningus kahtlemata üks parimaid harjutusi, kaasates korraga väga palju erinevaid lihaseid. Samas  on oluline lisada kavasse ka harjutusi, mis on suunatud eelkõige tagumikule. Minu üks viimase aja lemmikuid on puusatõsted Smith masinal (Smith machine hip thrust, barbell hip thrust). Varasemalt tegin sama harjutust vaba kangiga, kuid minu jaoks on see veidi ebamugav ning kangi on sülle vahel üsna keerulne saada. Seetõttu on Smithi kasutamine hea alternatiiv. Kui mõni lugeja ei tea, siis Smith masin kujutab endast kangi, mis on fikseeritud torude külge ning võimaldab vaid kindlat trajetkoori liikumist (üldjuhul vaid vertikaalselt üles-alla). Postide küljes on palju erinevaid "konksusi", mille külge saab kangi toetada. Seetõttu on seade üsna turvaline ning seda on mugav kasutada eriti üksi treenindes.

Vaba kangiga versioon. Kasuta kindlasti ka pehmendavat "patja".

Üks põhjus, miks ma otsustasin antud harjutuse blogis välja tuua, on asjaolu, et peaaegu iga kord kui ma seda jõusaalis teinud olen, tuleb mõni inimene pärast küsima, et mis kohta see treenib. Ühesõnaga pole ilmselt ka paljud igapäevased trennitegijad sellega tuttavad. Minu tuharad igaljuhul alati põlevad mõnusalt pärast antud harjutuse tegemist ning soovitan teilgi proovida!



Natuke pikem video, kus õpetatakse detailsemalt harjutust korrektselt sooritama.





No comments:

Post a Comment