Wednesday, August 13, 2014

Ebaõnnestunud toidupäevik ja saabuvad üritused (55/100)

Plaanisin täna toidupäeviku postituse ette teha, kuna pole kindel, kas järgnevatel päevadel üldse arvuti juurde satun ning kindlasti mitte pole võimalust toitu pildistada. Lõpuks oli aga kogu päeva graafik ja toitumine nii kaootiline, et tundus lihtsalt mõttetu seda kõike kirja panna. Algas hommik kaerahelbepudruga, mis mulle tegelikult väga ei maitsenud ja jätsin isegi osa järele. Enne juuksurit jõudsin veel paar sepikut munaga süüa ning "lõunasöögini" jõudsin põhimõtteliselt kell 6 õhtul, kui oli juba nii vastik olla ja millegi isu väga polnudki. Ainuke asi, mis sisse läks oli natuke putru ja muna ning  õhtul sõin veel mannavahtu. Muidugi saatsin kogu päeva mitmed tassid kohvi ja üks valgujook. Et pole mul ka see toitumine kogu aeg ideaalne - aga ka enesetunne on kohe halvem.

Igaljuhul on ootamas väga palju põnevust. Homme toimuvad minu väga kalli sõbranna pulmad. Olen ise ka juba üsna ärevil, ma ei kujuta ette, mida tema praegu tunneb. Nii kaua olen oodanud mõnda pulmakutset. Tegelikult olen paaris pulmas lähiaastatel käinud küll, aga kuna tegemist on olnud, kas minu või Siimu vanematega, siis pole need nagu päris õiged. Homne päev on sellega seoses täis asjatamist ning reedel toimub veel ka väike järelpidu. Eriti "tore" on muidugi see, et plaanin laupäeval Rakveres poolmaratoni jooksma minna olematu jooksuvormiga. Tegelikult ma eriti seda ei põe ja usun, et vastupidavus ka ilma jooksutrennita on piisavalt hea, et see ilusti ära teha. Mingit aega ma jahtima ei lähe, vaid proovin lihtsalt üritust nautida. Mulle meeldivad igasugu jooksuüritused ja nendel osalemine, kuid iseseisvalt ma joosta väga ei viitsi... Vahepeal olin küll natuke rohkem sellel lainel, aga ilmade kuumenemisega läks isu üle. Üritan reedel rahulikumalt võtta, et laupäeval vastavas vormis olla. Õnneks start on alles 21.30. 

Järgmistel päevadel ilmselt postitusi oodata ei ole! :) Üritan nüüd veel natuke und saada enne, kui kogu trall pihta hakkab.


Hommikune puder

Trimm sai kalkunisingi ja munaga; soolalõhe ja munaga

2 comments: